382 staţii de plată SelfPay vor fi amplasate în unităţile CEC Bank până la finalul anului 2018

382 staţii de plată SelfPay vor fi amplasate în unităţile CEC Bank până la finalul anului 2018

În urma parteneriatului încheiat cu SelfPay, lider al pieţei de terminale de tip self-service, în unităţile CEC Bank din toată ţara vor fi instalate 382 staţii de plată care vor prelua o parte dintre atribuţiile casierilor. Astfel, clienţii băncii vor putea efectua operaţiuni precum servicii de plată de tip reîncărcare electronică a cartelelor de telefon mobil, încasări contravaloare facturi, rate, taxe şi alte servicii.
„O preocupare majoră a CEC Bank o reprezintă, în acest moment, adaptarea activităţii la cerinţele tehnice şi organizatorice impuse de competiţia pe linia digitalizării. Prin parteneriatul cu SelfPay, banca noastră face un nou pas în această direcţie şi îşi automatizează casieriile, oferind clienţilor posibilitatea de a efectua plăţile într-un mod simplu şi rapid”, a declarat Radu Graţian Gheţea, Preşedinte – Director General CEC Bank.
„Parteneriatul încheiat cu CEC Bank face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu şi lung a SelfPay. În mod obişnuit, băncile din România fac investiţii masive în automatizarea proceselor, instalând, printre altele, roboţei sub diverse denumiri şi forme care preiau atribuţiile casieriilor. CEC Bank a ales să automatizeze casieriile folosind cea mai bună tehnologie self-service de pe piaţă, printr-un parteneriat cu SelfPay. Astfel, celor deja peste 3.000 de staţii de plată SelfPay de pe teritoriul întregii ţări se vor adăuga şi staţiile de plată CEC Bank, la care clienţii băncii vor putea efectua cu uşurinţă plăţile obişnuite într-o manieră cu adevărat simplă şi rapidă”, a declarat Adrian Badea (foto), CEO al SelfPay.
Primele staţii de plată sunt deja instalate şi disponibile în reţeaua CEC Bank din Bucureşti, urmând ca procesul de extindere să continue rapid la nivel naţional. CEC Bank dispune de cea mai extinsă reţea teritorială, ce include 1.022 unităţi, din care 480 sunt situate în mediul rural.
Staţiile de plată SelfPay aduna într-un singur loc plăţile de facturi şi achiziţionarea de servicii, toate acestea prin doar câteva atingeri de ecran. Indiferent de metodă de plată, clienţii SelfPay au acces 24/7 la tehnologie modernă şi servicii de cea mai bună calitate. Reţeaua SelfPay cuprinde în prezent 3.000 de staţii de plată, amplasate în peste 750 de localităţi din ţară, iar la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000, în creştere cu 38% faţă de anul 2017.
Compania pune la dispoziţia clienţilor mai mult de 100 de servicii, printre care se numără: plăti facturi, rovinieta, rate credit, plăti întreţinere, reîncărcare eletronica, plăti online, e-money, donaţii, bilete de tren şi bilete la spectacole.
CEC Bank este o bancă comercială universală competitivă, cu un portofoliu variat de produse şi servicii de calitate: credite pentru persoane juridice şi persoane fizice, depozite, cârduri, scrisori de garanţie, produse de trezorerie, programe finanţate extern, fonduri europene, servicii de Internet Banking, Phone Banking şi Mobile Banking. În conformitate cu misiunea CEC Bank, finanţarea IMM-urilor, agriculturii şi autorităţilor administraţiilor publice locale reprezintă principală preocupare a băncii, fără a neglija însă relaţia cu populaţia din România.
SelfPay deţine cea mai mare reţea de staţii de plată de tip self-service, acestea fiind amplasate în peste 750 de localităţi din ţară. Staţiile de plată SelfPay pot fi găsite în marile reţele de retail, universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate. Prin staţiile de plată SelfPay pot fi efectuate plăti cu numerar pentru o gamă largă de produse şi servicii: plăti facturi, rovinieta, reîncărcare cartele prepaid, plăti online, moneda virtuală, bilete de tren, bilete la spectacole şi multe altele.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0