Dedeman construieşte câte un teren de tenis pentru fiecare magazin nou deschis

business2

Retailerul de materiale de construcţii şi amenajări interioare Dedeman va construi încă 13 magazine în România, iar pentru fiecare nouă unitate va finanţa şi un teren de tenis, în cadrul unui parteneriat cu jucătoarea de tenis Simona Halep, numărul 3 mondial în clasamentul WTA.

 

„Deşi venim din domenii total diferite, sunt multe lucruri prin care ne asemănăm, iar aici mă refer la ambiţie, la pasiunea pe care o punem în tot ceea ce facem şi la dorinţa de a ne depăşi de fiecare dată limitele. Noi credem că nici un vis nu este de neîndeplinit dacă te dedici trup şi suflet, iar Simona ne dovedeşte asta prin fiecare meci disputat”, a declarat preşedintele Dedeman, Dragoş Pavăl, în conferinţa de presă organizată cu ocazia lansării parteneriatului.

 

Simona Halep a declarat că parteneriatul cu Dedeman este primul contract semnat cu o firmă românească. „Întotdeauna ne dorim să facem echipă cu cei mai buni, iar acum mă bucur să fac echipă cu Dedeman, numărul unu în domeniul lor. Sunt încântată să colaborez cu români ambițioși și pasionați de ceea ce fac”, a spus jucătoarea de tenis.

 

Pavăl a arătat că anul acesta vor fi deschise trei noi magazine Dedeman – în Bucureşti, Deva şi Târgu Jiu, deci şi trei terenuri de tenis, dar nu a dat detalii despre durata colaborării cu Simona Halep sau suma totală care va fi alocată amenajării terenurilor. „Am decis cu Simona Halep ca aceste date să fie confidențiale, vă pot spune că pentru fiecare teren de tenis vom cheltui 30.000-35.000 euro. Ele urmează să fie valorificate în colaborare cu Federația Română de Tenis”, a spus preşedintele Dedeman. Acesta a menționat că ideea acestui parteneriat a venit în timpul unei partide de tenis cu Bogdan Enoiu, directorul Agenției McCann-Erickson, prezent la conferința de presă.

 

Bugetul de investiţii al Dedeman din acest an este de 65 milioane euro.

 

Dedeman este controlată de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl din Bacău iar parteneriatul cu Simona Halep se va desfăşura sub sloganul „Performanţă 100% românească”.

 

Compania a încheiat anul 2013 cu afaceri de 2,67 miliarde lei (606 milioane euro) şi un profit net de 288,3 milioane lei (65,2 milioane euro) şi deţine în prezent 37 de magazine, două centre logistice şi un parc auto propriu, având peste 6.700 de angajaţi.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0