Agenția Canopy separă serviciile de automatizare sub brandul Aggranda

Agenția Canopy separă serviciile de automatizare sub brandul Aggranda

Canopy, una dintre cele mai mari agenții românești de marketing online cu focus pe Pay Per Click, își desprinde și consolidează serviciile de automatizare prin Robotic Process Automation (RPA) sub un nou brand, Aggranda, după o investiție de peste 120.000 de euro.

Cu ajutorul roboților software dezvoltați prin tehnologia UiPath, Aggranda eficientizează procesele repetitive și fără valoare adăugată din companii și creează astfel timp pentru oameni. Angajații au oportunitatea de a se concentra pe activități mai creative, strategice și care le pun în valoare mai bine competențele profesionale.

Ca partener Silver UiPath, Aggranda a dezvoltat deja cinci roboți software pentru branduri importante din România și este în discuții avansate pentru inițierea altor proiecte. Prin tehnologia RPA, companiile beneficiază de avantaje multiple, de la creșterea vizibilă a eficienței operaționale, la reducerea costurilor, eliminarea erorilor, îmbunătățirea calității serviciilor și a experienței oferite clienților.

Unul dintre primii roboți dezvoltați de Aggranda, Alex, salvează deja 64 de ore de muncă pe lună pentru patru angajați ai companiei de servicii contabile Safeco, cu zero erori și reducerea costurilor operaționale. Pișcot, robotul software creat pentru Ana Pan, este proiectat să salveze 720 de ore în acest an pentru angajați și companie.

Automatizările sunt folosite în prezent pentru a optimiza cu precădere procese din departamentele Financiar-contabil, Operațional, Resurse Umane, Achiziții, Suport tehnic, dar sunt folosite cu succes și în activități de marketing sau juridic.

Prin tehnologia RPA, Aggranda creează timp pentru oameni și acest avantaj este greu de egalat. Am văzut chiar la noi, la Canopy, pentru că rolul primului robot software creat de noi a fost să susțină agenția cu diverse automatizări. Ne-am convins că potențialul RPA este uriaș, așa că gruparea serviciilor sub un nou brand a venit natural, mai ales că am atras specialiști valoroși în echipă. Investiția inițială de 120.000 de euro a fost îndreptată în mare parte către educarea și profesionalizarea echipei.”, a declarat Cristian Ignat, managerul Canopy și co-fondator Aggranda.

Echipa Aggranda, care include cinci specialiști certificați în platforma RPA a unicornului UiPath, plus o serie de colaboratori externi, activează în București și Iași sub coordonarea lui Cristian Ignat și Cătălin Rîmaru, co-fondator și Chief Automation Officer.

Automatizarea ca parte a procesului de digitalizare vine cu un triplu «win». În IT, dezvoltarea și implementarea unui robot software într-o organizație este o operațiune non-intruzivă din punct de vedere IT; un robot lucrează cu interfețele aplicațiilor deja existente și poate împărți stațiile de lucru cu cele ale angajaților (roboții sunt activi și noaptea, și în weekend). La nivel de business management, procesele de business și chiar unitățile complete de business devin ușor scalabile, întrucât «angajarea și învățarea» unui robot pentru sarcini de tipul copy-paste dintr-un ecran într-altul este mai ușoară și poate veni cu ROI chiar și în 6 luni de la implementare. În HR, roboții asistenți personali ai angajaților preiau rapid din task-urile migăloase și repetitive, facilitând (re)formarea profesională și echilibrul între viața personală și cea profesională a resursei umane”, a explicat Cătălin Rîmaru.

În acest an, Aggranda se va concentra pe extinderea beneficiilor RPA către un număr cât mai mare de companii românești și multinaționale, precum și pe educarea pieței locale în domeniul roboților software.

Aggranda va lucra îndeaproape cu echipa Canopy, mai ales că și agenția de marketing și-a propus să mărească numărul de procese automatizate și de ore de muncă salvate. Canopy a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 547.922 euro, în creștere cu 73% față de anul anterior (suma nu include bugetele de media rulate).

Separarea serviciilor de RPA vine după ce anul trecut agenția a inițiat prima tranzacție de pe piața de performance marketing din România, prin preluarea Edge de la 2Performant.

În cei trei ani de existență pe piață, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar în 2017 s-a numărat printre cele trei „Agencies of Tomorrow” selectate de Google România. Tot în 2017, agenția s-a extins în Iași, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate să își crească business-ul prin promovare online de tip Google Ads, Facebook Ads sau YouTube.

În prezent, compania are 22 de angajați, dintre care șapte în biroul din Iași.

Canopy lucrează pentru branduri de top cu aceeași pasiune ca și pentru companiile mici și ambițioase, consolidându-și expertiza în variate industrii și nișe de piață. Sephora, Chicco, Piatra Online, DPAP, Provident, SanoVita, Maxigel, Deichmann și Smart Bill sunt doar o parte dintre companiile care au încredere în echipa Canopy.

În prezent aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0