Carrefour România: Trebuie să creăm o identitate care să fie legată de clienţii pe care îi ţintim!

Carrefour România: Trebuie să creăm o identitate care să fie legată de clienţii pe care îi ţintim!

Alina Beşcheret, Asset Manager Property Division, Carrefour România, consideră că zona de Commercial Real Estate trebuie dezvoltată în jurul unei identităţi a clienţilor. Alina Beşcheret a făcut această declaraţie la Real Estate Forum, eveniment organizat, la sfârşitul lunii septembrie, de Finmedia şi de revista „Piaţa Financiară”.

Piaţa online creşte. În alte ţări, în special în UK, este mult mai dezvoltată faţă de obiceiurile de aici, dar să nu uităm că România este o încă piaţă foarte tânără pe zona de Commercial Real Estate. Am început să lucrez în această zonă în 2005, când aveam de-a face cu o piaţă incipentă. Abia aveam primele mall-uri în Bucureşti şi trei mall-uri în toată ţara. Abia în ultimii ani dezvoltatorii s-au orientat către mall-uri. De anul trecut, cifrele pentru vnzări sunt bune pentru toţi retailerii. Piaţa a fost cu aproape 15% mai mare. Unele activităţi precum food&beverage au avut o creştere de 20%. Bineânţeles, de acum depinde de pilonii pe care îi construim ca noi să creăm identitatea corectă pentru că, de acum înainte, trebuie să fim foarte conştienţi: nu mai putem construi doar pe baza unui plan financiar foarte bun de-alungul anului şi, apoi, să folosim acelaşi format pentru toate activităţile! Trebuie să creăm o identitate care să fie legată de clienţii pe care îi ţintim! Trebuie să cunoaştem oraşul şi zona pe care vrem să jucăm şi să ştim ce activităţi au loc aoclo pentru a aborda nevoile clienţilor! Cred că experienţa pe care o creezi în interiorul centrului de shopping este cea care va diferenţia decizia de merge online sau la shopping center. Online poţi avea o bună colectivitate, dar nu poţi avea o experienţă sau alte lucruri sociale şi acestea trebuie dezvoltate ulterior. Online-ul nu se poate compara cu partea socială a experienţei directe cu oamenii. Unii retaileri au fost doar online şi apoi s-au dezvoltat şi în spaţii mari, ca Amazon. În România, suntem încă tineri şi aceasta este o oportunitatate pentru noi. Există încă oraşe care nu au mall-uri sau centre moderne, iar acolo oamenii se duc online la shoppin”, a spus Alina Beşcheret, Asset Manager Property Division, Carrefour România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0