Apetitul româncelor pentru tehnologie este în continuă creştere

Apetitul româncelor pentru tehnologie este în continuă creştere

Smartphone-urile ocupă un loc fruntaş în topul preferinţelor femeilor, potrivit datelor Quickmobile. În 2016, numărul doamnelor şi domnişoarelor care au achiziţionat dispozitive mobile a crescut cu 7%, faţă anul precedent. Printre modele preferate de acestea se numără cele produse de Apple, Samsung sau Xiaomi.

Conform datelor oferite de Quickmobile, ponderea sexului frumos în rândul clienţilor care au achiziţionat smartphone-uri din oferta retailerului a fost de aproximativ 35% în 2016, în creştere cu aproximativ 7%, în comparaţie cu anul anterior.

Chiar dacă, de cele mai multe ori, designul şi eleganţa joacă un rol esenţial pentru femei în alegerea smartphone-ului dorit, acestea au început să pună accentul şi pe fiabilitatea dispozitivului mobil. Tocmai de aceea, cele mai bine vândute modele pe acest segment sunt cele care îmbină cu uşurinţă aceste elemente. Astfel că, Apple, Samsung, Xiaomi, Huawei şi Asus alcătuiesc topul brand-urilor preferate de românce când vine vorba de alegerea unui smartphone”, a declarat Tudor Ţiboc, General Manager al Quickmobile.

La mare căutare în rândul doamnelor şi domnişoarelor, în 2016, au fost şi accesoriile pentru telefoane. Husele de protecţie, precum cele de la Mophie, Cellularline sau Yuppi Love Tech şi foliile de protecţie, marca Celly sau Cellularline, conduc detaşat clasamentul celor mai vândute accesorii pentru telefoane, fapt care arată că româncele sunt preocupate atât de siguranţa telefoanelor lor, cât şi de aspectul acestora. Topul este completat de căştile audio, produse de Friends şi Beats, cablurile de date de la Happy Plugs şi ABC Tech, şi dock-urile pentru smartphone de la Native Union.

Potrivit Quickmobile, bărbaţii plătesc mai mult pentru telefoanele mobile, bugetul mediu alocat de aceştia fiind de 2.500 de lei, în timp ce femeile alocă in medie 1.800 de lei pentru achiziţionarea unui smartphone.

Bărbaţii au preferat să ofere de 1-8 Martie mărţişoare produsele tech, astfel că, 60% dintre comenzile înregistrate în această perioadă au fost plasate de către ei.

Cei care au ales să cumpere de pe Quickmobile în perioada 1-8 Martie, au plătit, în medie, 800 de lei. Ca de fiecare dată, însă, au fost şi clienţi care au ales produse premium, pentru care au plătit mai mult. Cel mai scump produs vândut în perioada de referinţă a fost un Apple Watch Hermes, în valoare de 7.790 de lei, urmat de un smartphone Apple, modelul 7 plus, pentru care un român a achitat circa 5.000 de lei”, a adăugat Tudor Ţiboc.

Din totalul comenzilor de produse tech înregistrate de Quickmobile în perioada 1-8 Martie, cele mai multe au provenit din Capitală, respectiv Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Baia-Mare.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0