Banca Transilvania și Blugento lansează GoOnline, soluţie completă de eCommerce pentru IMM

Banca Transilvania și Blugento lansează GoOnline, soluţie completă de eCommerce pentru IMM

Cu GoOnline, un magazin online poate fi deschis în cel mult 3 zile; Magazinele realizate de Blugento prin serviciul GoOnline integrează soluţia de plăţi online a Băncii Transilvania; GoOnline este disponibil în trei variante de abonament, în funcţie de numărul de produse comercializate şi de funcţionalităţile dorite

Banca Transilvania şi Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, lansează GoOnline, o soluție completă pentru IMM-uri, pentru realizarea de magazine online utilizând cea mai modernă și performantă platformă de comerț electronic din România. În cadrul parteneriatului, Blugento şi BT pun la dispoziţia celor care doresc să deschidă propriul magazin online serviciul GoOnline la un preț accesibil, pe bază de abonament lunar.

Primul reflex pe care îl avem când auzim de o firmă, de un produs sau serviciu este să căutam online informații. Însă azi nu mai este suficient să ai un site simplu, cu o prezentare generală, cu datele de contact ale firmei. Clienții îşi doresc din ce în ce mai multe lucruri, în primul rând să poată achiziționa online din cât mai puține click-uri, să aibă informații complete, să vadă review-uri ale produselor, să intre în contact cu alți cumpărători şi utilizatori. Blugento şi BT vor să dezvolte acest journey, în mod special pentru afacerile mici şi mijlocii. Cum îmi cresc vânzarile? – este o preocupare curentă a antreprenorilor, iar GoOnline este răspunsul pe zona online”, afirmă Daniel Szekely, Director Coordonator, Direcția IMM şi Microbusiness, BT (foto).

Magazinul online poate fi realizat în mai puţin de trei zile şi include, printre altele, un design personalizat, complet adaptat oricărui brand și optimizat pentru dispozitivele mobile, suport tehnic dedicat, integrare cu furnizorii de servicii de curierat din România, dar și cu alţi peste 100 de furnizori de servicii complementare, precum marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation”, declară Sandu Băbăşan, CEO Blugento.


Fiecare magazin realizat cu ajutorul GoOnline va fi integrat cu soluţia de plăţi online oferită de Banca Transilvania, iar comision va fi preferenţial pentru plăţile făcute de clienţi cu cardul.

Magazin online la cheie, 3 tipuri de abonament

Antreprenorii aleg design-ul și abonamentul potrivit business-ului lor, urmând o perioadă scurtă de configurare și adaptare a design-ului la brandul propriu. În mai puțin de 3 zile, aceștia pot avea un magazin online, perfect funcțional, pregătit să vândă. Sunt pregătite 3 pachete de abonament care diferă în funcţie de numărul de produse care vor fi comercializate în magazinul online şi de funcţionalităţile dorite: 

  • Pachetul Shop pentru magazinele cu până la 300 de produse: 59 euro/lună;

  • Pachetul Expert pentru magazinele cu până la 2.000 de produse: 99 euro/lună;

  • Pachetul Site pentru companiile fără produse în portofoliu: 19 euro/lună.

Implementarea magazinelor online se realizează în doar câteva zile, iar taxa iniţială de setup este, în toate cazurile, de 59 euro.

Magazinele online realizate prin GoOnline beneficiează de toate funcţionalităţile platformei Blugento:

  • design personalizat şi optimizat pentru toate tipurile de dispozitive (telefon mobil, tabletă etc.);

  • hosting performant inclus, update-uri de securitate, suport tehnic;

  • training one-on-one pentru utilizarea platformei;

  • adaptarea magazinului la piaţa din România cu clase de TVA, facturi, termeni şi condiţii, link ANPC, protecţia datelor cu caracter personal;

  • optimizare SEO şi viteză mare de încărcare;

  • integrări cu servicii de curierat, marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation, la care se adaugă toate funcţionalităţile standard ale platformei Magento.

Soluția GoOnline poate fi comandată pe siteul Blugento. Recomandarea pentru antreprenori, înainte de realizarea siteului, este pregătirea următoarelor detalii: alegerea numelui domeniului pentru magazinul online, descrierea produselor care vor fi prezentate şi realizarea de fotografii adecvate produselor.

Blugento şi Banca Transilvania au început acest parteneriat anul trecut, cu o etapă pilot. Datorită receptivității antreprenorilor, GoOnline, soluția completă de eCommerce pentru IMM-uri este lansată acum la nivel național.

COMMENTS

Histats.com © 2005-2014 Privacy Policy - Terms Of Use - Check/do opt-out - Powered By Histats