BearingPoint România sărbătorește 10 ani de existenţă

BearingPoint România sărbătorește 10 ani de existenţă

BearingPoint România, parte a firmei de consultanță în management și tehnologie BearingPoint, și-a sărbătorit aniversarea de 10 ani, aducând împreună toate echipele din București, Sibiu și Timișoara la malul Mării Negre, în Constanța. Cu această ocazie a dezvăluit planurile mari de creştere pentru următorii 5 ani.

BearingPoint România și-a început activitatea în urmă cu zece ani, având ca punct central al activității sale implementarea de soluţii SAP în departamente de logistică şi în lanțuri de aprovizionare, precum și în sectorul de vânzări și distribuție și în domeniul financiar, pentru clienți din străinătate. Pe măsură ce rolul tehnologiei a devenit din ce în ce mai semnificativ la nivel mondial, BearingPoint România și-a lărgit orizontul profesional, nu doar cu privre la gama de activități prestate pentru clienți și parteneri, ci și din punct de vedere al dezvoltării profesionale a angajaților odată cu evoluția sa în domeniul inovației.

Firma de consultanță în management și tehnologie s-a bucurat de nenumărate realizări în timpul celor zece ani de activitate și a ajutat nenumărate companii și o mulțime de oameni să-și atingă potențialul maxim.

În ultimii ani, BearingPoint România și-a extins domeniul de activitate şi asupra altor domenii de expertiză, cum ar fi furnizarea de soluții software, dezvoltate în centrele tehnologice noi din Sibiu și Timișoara. O parte însemnată a echipelor care își desfășoară activitatea în aceste birouri contribuie la dezvoltarea platformelor de raportare reglementată (de exemplu platformele destinate băncilor centrale, băncilor comerciale sau companiilor de asigurări), precum și a managementului ecosistemelor digitale – DEM (pentru companiile de telecomunicații, de exemplu).

Pentru a putea răspunde unui număr din ce în ce mai mare de solicitări venite de la clienți, BearingPoint și-a dezvoltat şi competențele în domeniul mobil, creând echipele din „AppFactory” care dezvoltă aplicaţii mobile.

Un alt domeniu care a evoluat semnificativ este SAP HANA, pentru care BearingPoint România a format mai multe echipe. Jumătate dintre acestea își concentrează eforturile în dezvoltarea produsului denumit Logistics Emissions Calculator, al cărui scop este de a ajuta companiile de logistică să-şi îmbunătățească sustenabilitatea, în timp ce echipele celelalte acordă asistenţă companiilor globale cu procese logistice complexe.

În România, compania recrutează consultanți specializaţi, atât în tehnologiile tradiționale (JAVA, C#, JavaScript), cât și în tehnologii inovative, pentru IoT, dezvoltarea aplicațiilor hibride, cloud, baze de date in-memory etc., şi intenţionează să atingă un număr de aproximativ 550 de angajați până la finele anului 2017.

Media angajărilor lunare în anul curent este de peste 20 de persoane, ceea ce înseamnă o creștere interanuală de 50%. BearingPoint România investește constant în dezvoltarea și instruirea profesională a angajaților săi și aderă la obiectivul general al companiei, de a promova și spori diversitatea, întrucât aproximativ 52% din numărul total al angajaților sunt femei. Ca parte a programului de inovare la nivelul întregii companii, BearingPoint România a participat în anul 2017 la competiția de start-up-uri « Be an Innovator », susținând studenţi în transpunerea ideilor digitale în practică şi în prezentarea acestora la competiția internaţională, la care au participat concurenţi din Germania, Elveția, Austria și România.

Christian Gurny (foto), Country Leader BearingPoint România declară : „După ce am pus bazele BearingPoint Romania în 2007, m-am bucurat de un moment foarte emoționant la Constanța cu ocazia sărbătoririi celei de 10-a aniversări alături de câteva sute de colegi. Călătoria nu a luat sfârșit, aștept cu nerăbdare următorii ani, în special datorită faptului că îmi doresc să creştem cât de curând numărul de angajați la peste 1.000.”

Carsten Lenz, Director BearingPoint România: „De aproape un an particip la creșterea BearingPoint România. Prin dinamismul echipei și al companiei am realizat foarte multe în ultimele 12 luni și ne-am extins prezența în toate locațiile noastre. Anii următori vor fi interesanți pentru noi și sunt convins că vom avea o contribuție semnificativă la succesul grupului BearingPoint.”

COMMENTS

Histats.com © 2005-2014 Privacy Policy - Terms Of Use - Check/do opt-out - Powered By Histats