CulinaryON, un business spicy în nordul Bucureștiului

CulinaryON, un business spicy în nordul Bucureștiului

Interesant conceptul edu-tainment, adică despre felul în care se pot îmbina, cu farmec și cu folos, învățarea unor lucruri noi cu distracția. O asemenea experiență oferă CulinaryON, un spațiu versatil și foarte modern din zona Pipera a Bucureștiului, care găzduiește primele studiouri de gătit şi de divertisment din România.

Afacerea și-a turat motoarele acum un an, după o investiție de un milion de euro făcută de italianul Alessio Lewithin, decis să pornească la drum pe cont propriu în business după o vastă experiență de corporatist. A mizat de un concept foarte proaspăt și spectaculos, pus în practică începând cu 2012 de alți 3 parteneri străini ai săi în alte trei locații – Moscova, Sankt Petersburg și Singapore.

Ce a făcut, concret? A renovat un fost hangar industrial și l-a transformat într-un spatiu larg, de 1.300 mp, probabil cea mai extinsă suprafață de gătit din regiune, care include două săli de conferințe, trei studiouri modulare de gătit, o cameră VIP la etaj, putând găzdui până la 250 de personae.

Grupurile alese au fiecare propriile stații de gătit Electrolux și ustensile Kenwood, ingredientele sunt deja pregătite și la îndemână, bucătarul șef veghează și instruiește, barul e deschis alături, sistemele multimedia hi-fi sunt în funcțiune. Ambianța e plăcută, muzica e antrenantă, designul e simplu și seducător, iar atmosfera creată atunci când înveți în grup să prepari cocktailuri și să gătești în echipă e de-a dreptul vie și electrizantă. Locația asigură full-service pentru petreceri, cursuri de gătit, team building-uri, training-uri de afaceri, aniversări personale sau de firmă.

Cu siguranță, experiența de bartender și cea a gătitului cu sunet, culoare, gust și miros are toate șansele să cucerească mulți clienți.

Altfel, datele Ministerului de Finanțe arată că firma CulinaryOn Hangar SRL a fost fondată în februarie 2017, că a încheiat timid anul respectiv, cu o cifră de afaceri e 530.000 lei și 8 angajați, dar cu o ambiție și o determinare lăudabilă de creștere, care se va vedea sigur în cifrele pe 2018, dar mai ales în numărul bucureștenilor cu gust și imaginație, care descoperă tot mai mulți, cu surprindere și cu plăcere, locația din Pipera.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0