Engagementul, cel mai măsurat indicator de companii din întreaga lume

Engagementul, cel mai măsurat indicator de companii din întreaga lume

Am intrat în era în care „employee experience” sau experiența angajatului la locul de muncă a devenit sinonimă cu performanța companiei. Mai mult de 75% dintre organizațiile din întreaga lume spun că, până în 2020, vor măsura aproape toate etapele din ciclul de viață al angajaților lor.

La începutul anului trecut, AON a lansat studiul “Global Employee Experience Research”, cu scopul de a afla ce fac în prezent și ce planuri au companiile pentru a fi mereu la curent cu percepția angajaților despre cultura internă a organizației.

Concluzia a fost că, pe măsură ce așteptările oamenilor se schimbă și ritmul mediului de afaceri devine tot mai alert, angajatorii adoptă metode din ce în ce mai agile de colectare de feedback și acționare, pentru a îmbunătăți experiența angajaților.


Engagementul rămâne, în continuare, unul dintre cei mai puternici KPI. 90% dintre companii măsoară deja, într-un fel sau altul, angajamentul oamenilor lor, dar se observă schimbări semnificative în ceea ce privește frecvența acestei măsurători. Dacă în 2017, doar 11% dintre organizații aplicau un chestionar de engagement mai des de o dată pe an, procentul a ajuns la 21% în 2018 și este așteptat să atingă 41% până în 2020.

Tot mai relevant devine si benchmark-ul, mai ales în industriile în care competiția pe piața muncii este extrem de accentuată – de exemplu, în sectoarele IT, retail și servicii financiare. Deși majoritatea acestor companii, adesea multinaționale, au dezvoltat instrumente interne de măsurare a engagementului, acestea nu ofere comparații cu alte organizații din domeniu. Soluția, în acest caz, sunt studiile externe, cu o metodologie unitară și dovedită în timp, așa cum este studiul Best Employers pe care AON îl desfășoară în fiecare an la nivel global și care premiază, totodată, pe baza rezultatelor, cei mai buni angajatori.

Pentru ediția din 2018, care s-a finalizat chiar la sfârșitul anului trecut, câștigătorii vor fi anunțați la Gala Best Employers de pe 16 aprilie. În același timp, au început înscrierile pentru ediția de anul acesta. Pot aplica la studiu companiile cu minimum 50 de angajați, care activează pe piața din România și care își doresc să afle care este nivelul de angajament al angajaților lor și cum se poziționează față de piață și industria din care fac parte.

Despre AON ROMÂNIA

Aon România furnizează servicii de consultanţă în asigurări şi management de risc, cu predilecţie societăţilor comerciale. Reprezentându-şi clienţii în fata societăţilor de asigurare, Aon urmăreşte obţinerea celor mai avantajoase condiţii de asigurare pentru aceştia, atât din punct de vedere al riscurilor acoperite, cât şi al preţului şi siguranţei financiare a asiguratorilor care preiau riscurile respective.

Serviciile companiei presupun o componentă consultativă semnificativă, prin care se urmărește înţelegerea afacerii clientului nostru în vederea:

– identificării corespunzătoare a expunerilor la risc,

– analizei aprofundate a riscurilor identificate

– evaluării riscurilor respective, atât individual valoric, cât şi comparativ prin prisma severităţii şi a frecvenţei producerii lor

– elaborării unor propuneri şi recomandări în vederea reducerii riscurilor şi transferului lor către societăţile de asigurări.

Plasarea programului de asigurare este efectuată în concordanţă cu decizia clientului şi instrucţiunile sale, urmărind ulterior eficientizarea procesului de gestionare a poliţelor precum şi efectuarea platii primei de asigurare, conform condiţiilor convenite.

Atunci când apar schimbări în profilul riscului, reprezentanții companiei se ocupă de implementarea acestora în programul de asigurare, astfel încât acesta să reflecte permanent profilul real al riscului, din toate punctele de vedere. În cazul producerii riscurilor asigurate, clienţii sunt sprijiniți în vederea întocmirii documentaţiei de dăuna, pentru recuperarea integrală şi rapidă a despăgubirilor necesare, în concordanţă cu termenii şi condiţiile contractelor de asigurare încheiate. În acest scop, în funcţie de necesităţi, clienţii sunt asistați şi pe parcursul eventualelor negocieri cu asiguratorii şi se urmărește ca obţinerea despăgubirilor să se facă în cel mai scurt timp.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0
Histats.com © 2005-2014 Privacy Policy - Terms Of Use - Check/do opt-out - Powered By Histats