Fujitsu a prezentat inovaţiile care stau la baza transformării digitale

Fujitsu a prezentat inovaţiile care stau la baza transformării digitale


Human Centric Innovation – Driving Digital Transformation a fost tema principală sub umbrelă căreia s-a desfăşurat cel mai mare eveniment IT&C single vendor: Fujitsu Forum 2016. Desfăşurat la Munchen, Germania, între 16 şi 17 noiembrie 2016, Fujitsu Forum, cu peste 12.000 de clienţi şi parteneri care au participat din toată lumea, 6 keynote speakeri, peste 55 breakout sessions, 600 expert talks şi o zonă de circa 3.500 m.p. de expoziţie, Fujitsu Forum a prezentat inovaţiile prin care Fujitsu susţine procesul de transformare digitală, centrate pe oameni şi în beneficiul acestora, cu rezultate excepţionale în zona de business, pe diverse industrii şi verticale, de la retail la finanţe şi de la logistică la sănătate.

Transformarea digitală aduce schimbări profunde în toate sectoarele de activitate. Fujitsu şi-a propus să continue să investească şi să inoveze în domenii-cheie, precum Cloud, Internet of Things, inteligenţă artificială şi securitate cibernetică, ajutând clienţii să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor pe care le oferă transformarea digitală. Au fost prezentate studii de caz din domenii strategice că Disaster Management, Traffic Management, Platforme şi soluţii integrate IoT în domeniul HealthCare şi multe altele, cu aplicabilitate şi disponibilitate de a fi livrate în Europa.

În România, Fujitsu este cunoscută ca o companie japoneză inovativă, cu produse de înaltă performanta şi fiabilitate. Pentru următorii ani, compania îşi propune să dezvole domenii noi, în plină ascensiune digitală, cum ar fi soluţiile complete pentru un retail modern, sistemele integrate PRIMEFLEX, platformele IoT, aplicaţiile bazate pe modele de autentificare biometrică, cum ar fi Palm Secure, şi soluţii complexe end-to-end pentru zona de retail banking.

Modelul nostru de business este unul co-opetitiv. Împreună cu partenerii noştri de alianţă strategică, construim soluţii complexe care să integreze expertiza fiecăruia, având un mod de abordare deschis către colaborare şi parteneriat real. Chiar dacă există domenii în care suntem competitori, dezvoltăm zone de cooperare în care creăm şi integrăm soluţii în beneficiul oamenilor şi al societăţii, pentru un viitor mai bun şi pentru a uşura viaţa de zi cu zi”, a declarat Gabriel Pavel (foto), Country Sales Director, Fujitsu România.

Ţinând cont de natura pieţei locale şi de accentul pe transformarea digitală, este obligaţia noastră să avem o abordare axată pe soluţii verticale şi asta vom face în următorii ani. Zonele în care putem să facem diferenţa sunt serviciile pentru cetăţeni (adresând şi problema securităţii în mediul digital), retailul modern, serviciile financiare (retail banking) şi să continuăm construcţia de infrastructuri convergente în care avem atât experienţă, cât şi expertiza de foarte mulţi ani. Tot ce facem este orientat către oameni şi are scopul de a îmbunătăţi viaţa de zi cu zi a fiecărui individ.”, a completat acesta.

În România, ponderea soluţiilor în zona de datacenter este de circa 64% din cifra de afaceri, cu focus pe produse high end şi high performance. Modelul de business este unul indirect, construind business prin soluţii human centric, împreună cu peste 380 de parteneri la nivel naţional.

Fujitsu este o companie niponă, lider în tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor, ce oferă o gamă largă de produse, soluţii şi servicii. Aproximativ 156.000 de angajaţi în întreaga lume sunt alături de clienţii lor în peste 100 de ţări. Fujitsu Limited a raportat venituri consolidate de 4,7 trilioane yeni (41 miliarde dolari) în anul fisal care s-a încheiat la 31 martie 2016. În Europa, Middle East, India şi Africa (EMEIA) compania are peste 26.000 de angajaţi.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0