Gothaer Asigurări Reasigurări a crescut numărul de clienți cu 49% în 2016

Gothaer Asigurări Reasigurări a crescut numărul de clienți cu 49% în 2016

Consolidarea poziției pe care Gothaer Asigurări Reasigurări o are în piața asigurărilor din Romania a continuat și în 2016, compania înregistrând o creștere a primelor brute subscrise (PBS) de 19.4% față de 2015, ajungând la valoarea de 97.8 mil. lei. Acest lucru se datorează creșterii înregistrate mai pe toate formele de asigurare și cu preponderență pe linia asigurărilor facultative Casco. Dinamica pe această linie în 2016 a fost de peste 29%, respectiv 9.05 mil lei, o creștere importantă înregistrându-se și pe segmentul Property, cu o pondere de 22%.

În 2016, Gothaer a achitat despăgubiri în valoare totală de peste 42.5 mil lei, segmentele de asigurări pe care au fost avizate cele mai multe dosare de daună fiind Casco (24.1 mil lei), urmat de Agro (9.7 mil lei). Cea mai mare daună plătită în 2016 de companie a fost în valoare de 754,437 Lei, aferentă unei asigurări de Garanții. Durata medie de plată a dosarelor de daună, de la data depunerii ultimului document la data plății, a fost în medie de 4.7 zile pentru Casco și de 3 zile pe segmentul Property.

Am avut un an bun – deloc ușor, dar bun în ansamblu – în ciuda unei piețe de asigurări marcate de schimbări și evenimente care nu au avut rolul de a impulsiona dezvoltarea industriei. Am înregistrat creșteri pe mai toate formele de asigurări, precum cea a asigurărilor Casco și consolidări de poziție pe segmente cum este cel al asigurărilor de Garanții. Am plătit și daune semnificative, aceasta însemnând concretizarea promisiunii Gothaer în România – de a fi alături de clientul nostru, atunci când are nevoie de noi”, declară Anca Băbăneaţă, CEO al Gothaer Asigurări Reasigurări.

Compania a înregistrat o creștere semnificativă a portofoliului de clienți, respectiv de 49%, reflectată și în creșterea numărului de polițe care a fost cu 50% mai mare față de anul precedent.

Rezultatele anului trecut ne arată că suntem pe drumul cel bun și că avem toate premisele necesare pentru a ne atinge obiectivele: o echipă valoroasă, atenție asupra clientului 100%, parteneri strategici care ne înțeleg valorile și ne promovează produsele și serviciile, precum și o strategie bine conturată, îndreptată către o dezvoltare organică a portofoliului nostru de clienți și atingerea nivelului de break even într-un orizont de timp cât mai apropiat. În plus, măsurile luate pentru alinirea la standardele Solvency II au fost integrate cu succes, conturând un climat în care ne desfășurăm activitatea în deplină conformitate cu noile cerințe europene SII. Îmbunătățim constant produsele de asigurare oferite și venim cu campanii și servicii de asigurare personalizate, astfel încât clienții noștri să ne aleagă și să se bazeze pe noi în continuare”, a completat Anca Băbăneaţă.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0