Investiție de 200.000 de euro, într-un nou hub Service Return, în București

Investiție de 200.000 de euro, într-un nou hub Service Return, în București

Service-Return.com, platforma internațională care oferă servicii de garanții și extra-garanții ”door to door”, oriunde din Europa, deschide un nou hub, în București. Compania a investit în total 200.000 de euro în acest centru de operațiuni, care asigură service pentru ceasuri, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri și gadget-uri.

Noul hub Service Return din Capitală are o suprafață de 300 de metri pătrați și asigură recepționarea produselor și trimiterea acestora către service-uri, pentru a fi reparate. Compania lucrează în prezent cu peste 20 de service-uri din România și Europa, care sunt autorizate de marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo sau Huawei.

”Suntem în plină dezvoltare în România, dar și în Europa. După hub-ul din Baia Mare am decis să deschidem unul și în București pentru a face față cererii tot mai mari, venite mai ales din străinătate. Ne axăm mai mult pe pieţele din afara țării, precum Marea Britanie, Germania, Italia, dar şi Polonia, care are o piață de patru ori mai mare decât România. Ne-am îndreptat mai mult atenția în special spre Vest pentru că retailerii și consumatorii din aceste țări sunt mult mai conștienți de necesitatea serviciilor noastre”, declară Ionuț Grossu (foto), Managing Director Service Return.

În prezent, hub-ul din București este destinat recepționării de ceasuri și produse electronice de mici dimensiuni precum, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri, becuri inteligente sau drone, însă platforma va fi extinsă în perioada următoare și pentru alte categorii de produse. Următorul pas în extinderea acesteia îl reprezintă oferirea de extra-garanții pentru încălțăminte, urmând ca, mai târziu, compania să asigure servicii inclusiv pentru mașini.

”Pentru amenajarea și tehnologizarea hub-urilor din Baia Mare și București și realizarea platformei online s-au alocat în total 250.000 euro. Planul de investiții va continua anul acesta cu deschiderea unui centru de operațiuni în Italia, în care vom investi circa 500.000 euro, și cu dezvoltarea platformei pentru piața din Germania. De asemenea, discutăm cu producătorii asiatici pentru gestiunea garanțiilor în Europa pentru produse electronice, de la detectoare de gaze, roboței, becuri inteligente, aparate foto și până la videoproiectoare de buzunar sau căști. Am debutat cu un plan ambițios, pentru că vrem să ajungem în acest an la venituri totale de şapte cifre”, completează Managing Director-ul Service Return.

Potrivit acestuia, hub-ul din Capitală va înregistra lunar peste 10.000 de cereri de reparații, jumătate dintre acestea pentru telefoane mobile, iar restul pentru ceasuri și alte gadget-uri.

În ceea ce privește problemele device-urilor recepționate de companie, cele mai multe vor fi pentru deficiențe software ale telefoanelor mobile și mai puțin pentru defecte hardware.

”Prin intermediul platformei online Service-Return.com asigurăm, în prezent, garanții și extra-garanții pentru retaileri. Din toamna acestui an, vom extinde serviciile și pentru consumatori. Aceștia vor putea crea un profil pe site, cu datele personale și produsele achiziționate, iar când vor avea probleme cu device-urile achiziționate vor putea localiza cel mai apropiat service pentru dispozitivul respectiv sau îl vom putea prelua noi, contra cost”, explică Ionuț Grossu.

Platforma Service-Return.com a fost dezvoltată de o echipă de specialiști cu experiență de peste 10 ani în telecom, logistică internațională, servicii suport sau IT, care au identificat dificultățile pe care le întâmpină utilizatorii când trimit produsele tech în service, precum drumul și timpul pierdut, taxele de curierat, lipsa unui feedback imediat, durata lungă a procesului și lipsa de transparență a service-urilor.

Compania se interpune, practic, între importatorul telefoanelor și consumator, asigurând transportul tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, și urmărirea gratuită a statusului solicitării, în orice moment. În plus, pe platformă sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.

Pentru a beneficia de serviciile oferite de companie, clienții trebuie să acceseze platforma ca să deschidă o fișă de service, iar un curier internațional va veni la locația indicată, va ridica gratuit produsul și îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparație. După remedierea problemelor tehnice, clientul primește înapoi produsul tot prin intermediul curierului.

Service-Return.com asigură operațiuni de service ”door to door”, pentru retaileri și consumatori, în toate cele 28 de state membre ale Uniunii Europene. Compania preia, prin intermediul platformei online, tot fluxul de garanție pentru retailerii care vor să își externalizeze serviciul de service. Pe lângă serviciile de garanții, Service Return pune la dispoziția retailerilor și extra-garanții pe care aceștia le pot vinde clienților lor. În prezent, Service Return lucrează cu peste 20 de service-uri din Europa autorizate de marii producători internaționali, asigurând, totodată, și returul produselor, pentru magazinele online.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0