Marilena Bârliga preia coordonarea departamentelor de marketing și dezvoltare produse din cadrul Provident

Marilena Bârliga preia coordonarea departamentelor de marketing și dezvoltare produse din cadrul Provident

Compania de credite de consum Provident Financial România, parte din grupul britanic International Personal Finance, anunță numirea Marilenei Bârliga la conducerea departamentelor de marketing și dezvoltare produse.
Cu o experiență profesională de peste 11 ani în marketing strategic și cu un portofoliu de campanii premiate în cadrul celor mai mari competiții de advertising din România (Effie, Internetics și IAB MIXX Awards), Marilena Bârliga trece din poziția de Senior Marketing Manager în funcția de Head of Marketing. Din noua poziție, ea se va ocupa de definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare, alături de coordonarea activităților de dezvoltare produse.
Marilena a ocupat în ultimii 8 ani mai multe poziții de management în cadrul departamentului de marketing al Provident, coordonând printre altele campania de repoziționare a Provident în România, lansată în 2013, sub sloganul “Când este important pentru tine”, precum și lansarea unor inițiative curajoase de comunicare în mediul online – campaniile Providentiștii şi Autodenunț.
“Știm de la clienții noștri că apreciază produsele și serviciile pe care le oferim, dar în același timp știm că interacțiunea permanentă cu ei și înțelegerea nevoilor și așteptărilor lor fundamentează nu doar strategia noastră de marketing și comunicare, ci întreaga strategie de business. Sunt convins că experiența Marilenei ne va ajuta să oferim în continuare clienților noștri soluții financiare simple, care să-i ajute să transforme oportunitățile din viața lor în povești frumoase”, a spus Viktor Boczán, Directorul General al Provident Financial România.
“În ultimii ani, Provident a acceptat provocarea ambițioasă de a schimba percepția consumatorilor că noi și IFN-urile, în general, sunt asociate cu nevoia urgentă de bani, cu o situație dificilă sau cu un impas financiar. Comunicarea comercială din ultimii ani este inspirată din cele peste 6.000 de povești reale primite de la clienții noștri, care ne-au reconfirmat că oamenii iau împrumuturi pentru a realiza un vis, pentru a investi în viitorul lor sau pentru a-și sprijini copiii să-și urmeze pasiunile și să-și dezvolte talentul.
Sunt încântată că am reușit să arătăm tuturor acest lucru în ultimii ani, atât cu emoție, cât și cu umor și chiar cu autoironie și sunt încrezătoare că eforturile noastre vor continua să sprijine brand-ul Provident să inoveze industria de credite de consum prin însăși abordarea sa simplă și umană”, a spus Marilena Bârliga, Head of Marketing în cadrul Provident Financial România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0