Masterpass – plăţi simple și securizate pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene

Masterpass – plăţi simple și securizate pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene

La finele lunii iunie 2016, Masterpass – soluția pentru plăți digitale a companiei – era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 țări europene, aproape dublu față de finele primului trimestru al anului. Instituțiile emitente și comercianții din aceste țări le pot furniza consumatorilor experiențe la plată rapide, simple și sigure, indiferent de dispozitivul sau canalul utilizat – online, în magazine sau în cadrul aplicațiilor comercianților.

40 de instituții emitente majore la nivelul celor 18 țări din Europa, incluzând KBC Bank în Irlanda, Intesa Sanpaolo în Italia, SEB, Nordea, Swedbank, ICA Banken și Resurs Bank din Suedia, dar și Viseca, în Elveția, utilizează acum Masterpass pentru a integra plăți digitale în serviciile lor.

Roland Zwyssig, CMO în cadrul Viseca Card Services, a declarat: “Am optat pentru utilizarea Masterpass furnizat de Mastercard pentru că este o soluție globală, securizată și le asigură o experiență plăcută clienților noștri. Între ianuarie și iunie 2016 am atins 400.000 înregistrări Masterpass, ceea ce este cu adevărat impresionant.”

În contextul în care sumele cheltuite pe cumpărături online în Europa sunt estimate să crească cu 55% până în 2020, iar numărul de telefoane smartphone este aşteptat să urce de la 1,9 miliarde în 2013 până la 5,6 miliarde în 2019, Masterpass oferă singura soluție completă, disponibilă instituțiilor emitente, pentru efectuarea de tranzacții comerciale pe mai multe canale și dispozitive.

Prin adăugarea funcționalităților de plată digitală cu ajutorul Masterpass, instituțiile emitente își pot dezvolta și diferenția gama de produse, inclusiv aplicația de mobile banking, și pot integra propriile servicii – inclusiv afișarea soldului, alerte la realizarea cumpărăturilor sau plata prin puncte de recompensă – pentru a diferenția soluția de alte opțiuni de plată digitală existente în piață. Instituții emitente majore din Asia, Europa și Statele Unite ale Americii și-au propus înrolarea automată a circa 80 milioane portofele digitale în cadrul Masterpass, până la finele acestui an.

Actualmente disponibil în 33 piețe la nivel global și urmând a fi extins cu încă 3 piețe până la sfârșitul anului 2016, Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detalii ale cardurilor – atât din rețeaua Mastercard cât și din alte rețele de plată – informațiile de livrare și preferințele de plată, într-un cadru sigur și convenabil.

În luna iulie, Mastercard a lansat o nouă etapă a evoluției Masterpass – serviciul omni-channel de plăți complet digitale disponibil instituțiilor emitente, comercianților și consumatorilor, ce utilizează cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăților. Deja lansată în America, noua soluție Masterpass va fi extinsă în Africa, Asia Pacific, Europa, America de Sud și Caraibe, Orientul Mijlociu și America de Nord pe parcursul anului 2016, precum și în 2017. În Europa, Mastercard este în curs de a furniza tehnologia de tokenizare criptată pentru securizarea a mai mult de 225 milioane de carduri și dispozitive de plată, pentru a combate frauda la nivelul a 18 țări.

Masterpass este disponibil momentan la sute de mii de comercianți, online sau în aplicațiile acestora. Consumatorii au acum posibilitatea de a utiliza Masterpass și în peste 6 milioane de locații ale comercianților din 77 țări, care acceptă plăți contactless. Masterpass le furnizează comercianților o securitate avansată, cu mai multe nivele de protecție, prin utilizarea tehnologiilor de criptare a datelor și tokenizare a cardurilor, pentru a crește gradul de protecție împotriva riscului de fraudă.

“Alături de partenerii noștri, pionerăm transformarea modului în care efectuăm plățile în fiecare zi, iar 200 milioane de oameni au deja acces la plăți eficiente prin intermediul smartphone-ului sau dispozitivului conectat la Masterpass. Evoluția pe care am înregistrat-o alături de bănci, comercianți și consumatori este dovada eforturilor noastre de a genera experiențe de plată simple și sigure, oriunde își doresc consumatorii,” a declarat Javier Perez, preşedinte pentru Europa în cadrul Mastercard.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți care operează cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0