PPD România, lider pe piața de distribuție a băuturilor alcoolice premium importate, aniversează evoluția primilor 10 ani și continuă investițiile

PPD România, lider pe piața de distribuție a băuturilor alcoolice premium importate, aniversează evoluția primilor 10 ani și continuă investițiile

PPD România, parte a Photos Photiades Group și partener strategic al unora dintre cei mai mari producători de băuturi la nivel global, precum DIAGEO, Gruppo Campari, San Pellegrino și Jose Cuervo, aniversează 10 ani de prezență pe piața din România și anunță planuri de investiții ce depășesc 6 milioane de Euro în următorii ani, vizând dezvoltarea mărcilor din portofoliu, a operațiunilor locale și a resurselor umane. Cu o cifră totală de vânzări ce a crescut de 10 ori în ultimul deceniu, PPD România a atins poziția de lider pe piața distribuției de băuturi alcoolice premium, în baza volumelor totale vândute. Pentru anul 2017, compania estimează o cifră de afaceri de peste 50 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de peste 20 de puncte procentuale față de finalul anului trecut.

Alexis Photiades, Managing Director Photos Photiades Group, a declarat: „Suntem extrem de mândri de evoluția PPD România, nu doar datorită creșterii sale impresionante, ci și pentru rolul strategic pe care l-a jucat în extinderea noastră către Europa Centrală și de Est. În România, avem o echipă stabilă care împărtășește valorile Grupului și reflectă cu succes imaginea noastră la nivelul industriei locale. Ne bucurăm de rezultatele primilor 10 ani și ne păstrăm angajamentul față de piața din România, dovadă fiind planurile noastre pe termen mediu și lung”.

De la înființare, compania a investit peste 40 de milioane de euro în domenii precum cel imobiliar, prin dezvoltarea propriului centru logistic și a sediului central din București, distribuție și promovarea de brand, precum și în campanii care încurajează consumul responsabil de alcool.

Nikitas Aspiotis, General Manager PPD România, a adăugat: „PPD România a lucrat susținut pentru a atinge și a-și consolida poziția de lider de piață, aducând branduri cunoscute și apreciate de consumatorii români, precum J&B, Johnnie Walker, Aperol, Campari, San Pellegrino și multe altele. Privim cu încredere către viitor și avem convingerea că ne vom menține poziția de lider pe piața din România, accelerând investițiile în dezvoltarea de talente, tehnologie și în promovarea brandurilor din portofoliu. În numele PPD România, aș vrea să le mulțumesc partenerilor noștri globali pentru încrederea pe care ne-au acordat-o încă de la începutul colaborării, dar mai ales pentru că ne sunt în continuare alături în această călătorie ce are ca obiectiv evoluția constantă într-un mediu extrem de dinamic și de competitiv”.

În prezent, echipa PPD România este formată din 80 de specialiști, cu 25% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Având la bază convingerea că oamenii sunt cel mai important factor în creșterea unei afaceri, compania investește susținut în programe de formare și dezvoltare prin propria Academie. Mai mult decât atât, PPD România se implică activ în susținerea și dezvoltarea viitorilor specialiști printr-o serie de parteneriate strategice cu universități și asociații studențești de profil.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0