QuickMobile se extinde prin franciză până la sfârşitul anului în 6 alte oraşe

QuickMobile se extinde prin franciză până la sfârşitul anului în 6 alte oraşe

QuickMobile, important comerciant IT din România, anunţă un amplu plan de extindere pe piaţa locală, prin intermediul unei reţele de magazine deschise în franciză în principalele oraşe din ţară. Astfel, până la sfârşitul anului, compania mizează pe inaugurarea a 6 noi unităţi de tech retail.

Primele oraşe vizate pentru dezvoltarea reţelei de francize QuickMobile pe plan local sunt Sibiu, Braşov, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Tg. Mureş, urmând ca, în 2017, planul să continue cu noi locaţii în Craiova, Arad, Alba Iulia, Bacău, Galaţi, Focşani, Piatra Neamţ şi Buzău, dar şi în Bucureşti.

Totodată, strategia companiei include şi un plan de extindere internaţională a reţelei de unităţi de tech retail pentru consolidarea poziţiei de specialist în comerţul cu tehnologie la nivel european.

”Cea mai bună soluţie de extindere pentru un business este conlucrarea cu nişte parteneri pentru dezvoltarea companiei, mult mai motivaţi decât angajaţii. De aceea am ales dezvoltarea în franciză a reţelei, având un model deja testat în ultimi 12 ani şi certitudinea succesului pentru francizaţi. Este şi forma noastră de a susţine antreprenoriatul din România”, a declarat Cosmin Cosma, Director Reţea Francize QuickMobile.

Printre avantajele francizatului vor fi independenţa şi libertatea de decizie pe care le oferă o afacere proprie, susţinută îndeaproape de un partener puternic, care îi oferă sprijin continuu. Mai mult decât atât, va beneficia de un model de business robust, închegat şi deja testat, practic o afacere la cheie, fără a fi nevoie de încercări şi experimente de piaţă.

În plus, pe lângă brand awarness, sprijin continuu şi puterea de negociere oferită de expertiza companiei, QuickMobile va oferi stocul de produse, accesul la o reţea de furnizori globali de top. Astfel, francizatul va avea în permanenţă cele mai noi produse din zona tech şi accesoriile aferente, în cel mai scurt timp de la lansare.

La rândul său, francizatul trebuie să aloce la început o investiţie financiară necesară atât pentru acoperirea taxei de intrare în franciză, cât şi pentru amenajarea magazinului, chiria pe 3 luni a spaţiului şi cheltuielile de marketing dedicate lansării pe piaţă a noii unităţi de tech retail QuickMobile.
„Franciza QuickMobile se adresează mai ales tinerilor antreprenori, cu studii medii sau superioare, pasionaţi de telefoane şi gadget-uri, dar şi cunoscători ai pieţei locale de profil, un avantaj în plus fiind experienţa în retail şi management”, a mai adăugat Cosmin Cosma.

Planurile QuickMobile vizează în următorii ani şi extinderea internaţională prin intermediul francizei, în urma participării la diverse evenimente dedicate cunoaşterii pieţelor respective şi parteneriatelor de acest tip.

Quickmobile este un brand al companiei băimărene Electro Distribution SRL, fondată în 2004. După 10 ani de la înfiinţare, QuickMobile a devenit un adevărat specialist în tehnologie din România, datorită portofoliului extins şi a disponibilităţii produselor în stoc. Firma a încheiat anul 2015 cu o cifră probabilă de afaceri de circa 50 milioane euro şi un profit de aproape 1 milion de euro. În anii precedenţi, compania a avut vânzări de aproape 33 mil. euro (în 2013) şi aproape 45 milioane euro (în 2014).

Tot în 2015, compania s-a extins pe piaţa internaţională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. Odată cu extinderea business-ului pe plan internaţional, QuickMobile a externalizat operaţiunile de service (reparaţie/înlocuire) către service-urile autorizate de producători, semnând contract cu unul dintre cele mai mari centre de recepţie specializat în service şi retur din Europa, respectiv Service-Return.com.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0