Raiffeisen Bank continuă să inoveze în serviciile de plăţi online

Raiffeisen Bank continuă să inoveze în serviciile de plăţi online

Raiffeisen Bank a lansat în perioada 20-25 octombrie 2016 mai multe funcţionalităţi inovatoare pentru utilizarea serviciilor Raiffeisen Online şi Smart Mobile.

LOGARE CU AMPRENTĂ ÎN SMART MOBILE

Este disponibilă pentru telefoanele cu sistem de operare iOS care recunosc amprentă. Clienţii au de urmat 2 paşi – update al aplicaţiei ​Smart Mobile din AppStore şi activarea opţiunii de logare cu amprentă din meniul Smart Mobile (Servicii Clienţi > Administrare dispozitive > Autentificare cu amprentă);

WIDGETUL DIN SMART MOBILE

Oferă cea mai rapidă metodă posibilă să-ţi vezi soldul conturilor sau să trimiţi bani rapid către şabloane predefinite.
Este disponibil pentru ambele sisteme de operare Android şi iOS şi răspunde nevoii clienţilor care folosesc serviciul Smart Mobile – peste 75% dintre ei îşi consultă şoldul.

PLĂŢI TAXE ŞI IMPOZITE PRIN SMART MOBILE ŞI RAIFFEISEN ONLINE

Serviciul a fost lansat la începutul acestei săptămâni şi în primele trei zile s-au plătit deja taxe în valoare de peste 360.000 lei. Utilizatorul accesează meniul „Impozite şi taxe” pentru a achita sumele reprezentând impozite, contribuţii sau alte taxe datorate bugetului de stat sau bugetelor locale. Detaliile de plată pot fi selectate uşor din liste predefinite sau sunt precompletate, solicitându-se plătitorului un set minim de informaţii.

Raiffeisen Bank are peste 240.000 de clienţi persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online sau Smart Mobile (120.000 de uşeri activi) şi de la an la an indicatorii de utilizare se dublează.

Numărul de plăţi ale clienţilor corporaţii a crescut cu 15% faţă de anul precedent (la 30 iunie 2016), iar proporţia plăţilor electronice în total a ajuns la 94% (faţă de 88% cu un an în urmă).

Aceeaşi evoluţie pozitivă este observată şi în rândul celorlalte segmente şi face parte din strategia băncii de promovare a digitalizării.
Raiffeisen Bank a lansat prima soluţie de mobile banking myBanking în 2005 şi în 2011 serviciul Smart Mobile.

Raiffeisen Bank deserveşte aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 96.000 IMM-uri şi 8.000 de companii. Reţeaua Raiffeisen Bank numără peste 480 de unităţi, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si 100 de MFM (automate multifuncţionale).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0