Raiffeisen Bank devine agilă şi inovatoare folosind platforma omni-channel a companiei Backbase

Raiffeisen Bank devine agilă şi inovatoare folosind platforma omni-channel a companiei Backbase

Raiffeisen Bank, membră a grupului austriac Raiffeisen Group, a ales compania Backbase, un lider în furnizarea de platforme digitale omni-channel pentru bănci, pentru a-şi pune la punct noua sa platformă. Raiffeisen Bank deserveşte în România peste două milioane de clienţi, dintre care 100.000 de IMM-uri, 5.600 de corporaţii şi 1,9 milioane de clienţi de retail.

Backbase va juca un rol important în dezvoltarea noii arhitecturi digitale a Raiffeisen Bank, urmând să asigure clienţilor băncii (corporate, retasil şi IMM-uri) o experienţă substanţial îmbunătăţită. Pentru început, compania va furniza o aplicaţie foarte prietenoasă pentru mediul mobil la îndemâna clienţilor rezidenţiali, urmată la scurtă distanţă de aplicaţii web-based pentru clienţii corporate şi retail.
Raiffeisen Bank avea nevoie de un partener experimentat, care să ducă platforma bancară la nivelul următor, adăugându-i funcţionalităţi noi şi transformând-o într-un suport agil şi flexibil prin implementarea Backbase Omnichannel Banking Platform. În noua plaformă, editarea vizuală şi arhitectura modulară a widgeţilor va permite băncii să facă schimbări rapide în răstimp de zile sau săptămâni.

„Este foare importnat cfaptul că Raiffeisen Bank să-şi actualizeze sistemele în aşa manieră încât să poată oferi clienţilor o experienţă de neuitat, fie ei clienţi de retail sau corporate”, spune Jouk Pleiter, CEO al Backbase. „Plaforma noastră omni-channel conferă Raiffeisen Bank agilitate în business pentru deservirea în parametri superiori calitativ a bazei sale de clienţi. Suntem hotărâţi să susţinem succesul Raiffeisen Bank şi vom continua extionderea noastră în Europa Centrală şi de Est”, a adăugat acesta.

„Prin implementarea tehnologiior furnizate de Backbase, vom putea să ne adaptăm nevoilor în creştere şi în rapidă schimbare ale clienţilor noştri”, spune Bogdan Popa (foto), vicepreşedinte pentru Operaţiuni şi and IT în cadrul Raiffeisen Bank. “Clienţii sunt prioritari pentru noi, orice ce am întreprinde. Aşadar, dezvoltarea simultană a platofmelor noastre online şi mobile au devenit esenţiale pentru a asigura acestora o o interacţiune rapidă şi plăcută cu noi, o experienţă bancară cu adevărat mulţumitoare”, a completat oficialul băncii.

Backbase este un fintech de origine olandeză, înfiinţat în 2003, are sediul central în Amsterdam şi Atlanta (SUA), dar şi operaţiuni regionale în Londra, Mumbai şi Singapore.

Peste 80 de mari instituţii financiare din întreaga lume au ales platforma Backbase pentru optimizarea funcţionalităţilor canalelor bancare self-service şi de vânzări online prin puncte digitale cu atingere manuală. Printre clienţii săi se numără branduri precum Al Rajhi Bank, ABN AMRO, Barclays, CheBanca!, Credit Suisse, Fidelity, Hapoalim, HDFC, Hiscox, ING, KeyBank, Legal & General, NBAD, OTP, PZU, PostFinance, Societe Generale de Banque au Liban şi Westpac.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0