Raiffeisen Bank face primul pas spre generaţia viitoare de agenţii bancare

Raiffeisen Bank face primul pas spre generaţia viitoare de agenţii bancare

Raiffeisen Bank lansează un nou model de agenţie bancară, cu servicii complete şi de calitate şi deschide prima sa unitate într-un spaţiu generos, în AFI Cotroceni Mall. Agenţia, deschisă la mijlocul lunii septembrie, deserveşte toate segmentele de clienţi de la companii mari şi medii până la persoane fizice.

Este primul pas pe care îl face Raiffeisen Bank spre generaţia viitoare de agenţii, bazată pe un concept nou de face banking, într-o formulă deshisa, transparenta şi inedită „de shoping mall”. Nouă unitate bancară are fluxuri de lucru rapide într-un spaţiu deschis, cu un design modern şi îi invită pe clienţi la o interacţiune rapidă şi plăcută cu banca.

Banca este interesată să fie acolo unde sunt şi clienţii săi, cât mai la îndemâna lor, dar şi într-o locaţie deschisă şi prietenosa, adaptată evoluţiei aşteptărilor clienţilor şi spaţiilor în care ne aflăm. Astfel, am regândit şi am reproiectat agenţia noastră din AFI Cotroceni pentru a testa preferinţele şi răspunsul clienţilor noştri la spaţiul pe care îl oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci şi a interacţiunii personalului băncii cu clienţii, pentru a le oferi o experienţă “altfel”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vânzări şi Service la Raiffeisen Bank.

Noul model de agenţie beneficiază de:

– o zonă de autoservire 24 de ore din 24;

– ecrane cu informaţii financiar bancare şi anunţuri de promovare, ecrane cu informații de reglementare, birou electronic de informații;

– birouri deschise pentru consultanţă;

– sala de întâlniri pentru interacţiuni private mai complexe;

– hub multifuncţional (zona de” back office”) – care va fi utilizat de personal pentru pregătirea interacțiunilor cu clienţii;

Mai multe sedii Raiffeisen Bank vor intra în procesul de adaptare la noul concept în perioada următoare.

Banca va continua investiţiile substanţiale în procesul de digitalizare şi simplificare, pentru a oferi produse şi servicii bancare accesibile, rapide şi uşor de înţeles. Aproape jumătate dintre operaţiunile care înainte se făceau în casieriile agenţiilor băncii sunt acum efectuate în reţeaua de bancomate multifuncţionale.

La mijlocul anului 2018, banca avea 5.099 de angajaţi, 433 de agenţii în toată ţara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) şi 210 de maşini multifuncţionale. Raiffeisen Bank deserveşte 2 milioane de clienţi persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri şi 5.600 de corporaţii.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0