Raiffeisen Bank şi-a dublat numărul de clienţi Smart Mobile în 2017

Raiffeisen Bank şi-a dublat numărul de clienţi Smart Mobile în 2017

În 2017, numărul clienţilor persoane fizice care utilizează Raiffeisen Smart Mobile, aplicaţia de mobile banking a Raiffeisen Bank a crescut cu aproape 100%. România are cel mai mare număr de clienţi digitali din Grupul Raiffeisen Bank International (RBI), după Rusia. Clienţii optează pentru mobil pentru plăti datorită modului simplu de logare şi de autorizare a plăţilor, prin amprentă sau, pentru iPhone X, prin Face ID. Tot pe mobil, îşi pot activa widget-ul inovator prin care îşi pot verifica soldul contului fără logare, aplicaţie unică pe piața bancară.

La sfârşitul ultimului trimestru din 2017, peste 475.000 de clienţi erau activi pe platformele de online banking, iar numărul lor creşte cu aproximativ 12.000 lunar. Tranzacţiile prin aplicaţiile de internet şi mobile banking au ajuns anul trecut la 16 milioane.

Clienţii fac depuneri în lei, schimburi valutare sau îşi plătesc facturile la unul dintre cele 189 de bancomate multifuncţionale (MFM-uri) din reţeaua băncii. 43% dintre operaţiuni au migrat către MFM-uri. Aceste rezultate se datorează şi colegilor noştri din agenţii, care învață, zi de zi, clienţii să folosească noile tehnologii în folosul lor, pentru a face tranzacţii mai rapide.

Continuăm să facem ceea ce ştim mai bine, continuăm să facem banking, însă, ajutaţi de tehnologie, oferim o experienţă mai bună clienţilor noştri şi, înainte de toate, le oferim mai multă autonomie.”, spune Florin Boldescu (foto), Chief Digital Transformation Officer în Raiffeisen Bank.

În ultima perioadă, chiar şi atunci când au nevoie de un credit pentru nevoi personale, românii se îndreaptă către mediul online. Astfel, portofoliul de credite Flexicredit iniţiate online a ajuns la echivalentul a 34 milioane euro. Astăzi, procesul de aprobare a creditelor este 100% online, clienţii urmând să vină în agenţie doar pentru a semna contractul. La nivel de grup RBI, creditele solicitate prin canale digitale reprezintă 14,5% din totalul portofoliului.

La finalul lui 2017, 3 milioane de clienţi persoane fizice din Europa Centrală şi de Est foloseau aplicaţiile de online banking ale grupului RBI.

Raiffeisen Bank este o bancă universală de top care deserveşte aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 100.000 IMM-uri şi 5.600 de companii. Reţeaua băncii în România numără 451 de unităţi, peste 1.000 de ATM-uri, aproximativ 19.000 de EPOS-uri şi 189 de MFM (automate multifuncţionale).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0