Subscrieri în creştere cu 9% pentru  Allianz-Tiriac Asigurări

Subscrieri în creştere cu 9% pentru Allianz-Tiriac Asigurări

remiAllianz-Tiriac Asigurări a debutat în noul an cu dreptul, obţinând rezultate solide atât la nivel de venituri, cât şi în ceea ce priveşte profitul. Trimestrul I al acestui an este cel de-al 11-lea trimestru consecutiv de creştere profitabilă a afacerilor companiei.

În primele 3 luni ale anului în curs, subscrierile totale au depăşit 299 mil. lei, consemnând astfel un avans de 9 procente, comparativ cu acelaşi interval din 2015. În aceeaşi perioadă, profitul operaţional consolidat a urcat la 26 mil. lei, cu 11 mil. lei mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (T1/2015).

Este unul dintre cele mai bune trimestre din ultimii ani. Veniturile au accelerat, activitatea noastră a devenit, progresiv, mai eficientă, iar acest lucru nu face decât să reconfirme linia pozitivă pe care s-au înscris afacerile Allianz-Tiriac în ultimii 3 ani”, a declarat Rémi Vrignaud, CEO Allianz-Tiriac Asigurări.

În intervalul 2012-2015, Allianz-Tiriac a înregistrat o multiplicare de aproape 10 ori a eficienţei activităţilor de asigurări: rata profitului operaţional în total venituri a ajuns la aproape 7% în 2015, faţă de nivelul de sub 0,8%, înregistrat în anul 2012

Solvency ÎI ne găseşte bine echipaţi pentru orice situaţie. Cu o rată de solvabilitate de 155%, suntem extrem de bine pregătiţi pentru a ne respecta promisiunile faţă de clienţii şi partenerii noştri“, a declarat Rémi Vrignaud.

Asigurări Generale: Rezultatul tehnic s-a îmbunătăţit

Creşterea veniturilor totale a fost susţinută, în principal, de evoluţia segmentului asigurărilor generale, care a înregistrat un avans de 9,5% comparativ cu anul 2015, ajungând la valoarea de 269,7 mil. lei. Asigurările generale aduc astfel 90% din veniturile companiei, restul de 10 procente provenind din vânzările de asigurări de viaţă.

În paralel, eficienta activităţilor s-a îmbunătăţit, atât rata cheltuielilor, cât şi cea a daunei reducându-se faţă de acelaşi interval al anului 2015.

Am reuşit să ne menţinem rata cheltuielilor sub 30 de procente, un nivel considerabil mai scăzut faţă de media pieţei”, spune Rémi Vrignaud. „Pe de altă parte, am continuat să ne concentrăm pe optimizarea portofoliului nostru auto, care are un impact semnificativ la nivelul daunalitatii. Rezultatul este reducerea ratei daunei pe segmentul auto sub nivelul de 70%.

Veniturile din vânzările de poliţe auto (Casco şi RCA, cumulat) deţin o pondere de puţin sub 70 de procente în subscrierile de asigurări generale. În primul trimestru din 2016, segmentul auto a generat venituri de peste 188 mil. lei, în timp ce, valoarea obligaţiilor de despăgubire aferente aceluiaşi interval s-a situat la circa 120 mil. lei.

Activitatea de asigurări generale non-auto a consemnat venituri în creştere cu peste 8 procente faţă de primul trimestru al anului trecut, ajungând la o valoare de 81,4 mil lei. La această dinamică pozitivă au contribuit toate liniile de business; se remarca asigurările de răspundere, asigurările de persoane (accidente, călătorie şi sănătate), care au înregistrat creşteri de 2 cifre. „Este încă o dovadă în plus că există un potenţial important pe segmentul non-auto”, a declarat şeful Allianz-Tiriac Asigurări.

Asigurări de viaţă: reîntoarcerea publicului către asigurările de risc

Veniturile din vânzările de poliţe de asigurări de viaţă au înregistrat, la rândul lor, o creştere de 4,7% până la valoarea de 29,5 mil. lei, ponderea cea mai mare a veniturilor fiind generată de către asigurările unit linked şi de clauzele suplimentare.

Deşi contextul extern este unul solicitant, cu rate ale dobânzilor mici, se remarcă o reorientare a publicului către produsele de risc şi unit linked. Începând cu luna octombrie, când s-a lansat pe piaţă, Clauza Best Doctors a fost foarte bine primită de către publicul din România. La sfârşitul lunii martie, peste 1250 de clienţi ai Allianz-Tiriac deţineau o astfel de acoperire a celor mai grave 6 afecţiuni medicale. Acest lucru indică o schimbare de atitudine şi o responsabilizare a publicului din România”, a comentat Rémi Vrignaud rezultatele pe segmentul asigurărilor de viaţă&sănătate.

Clauza suplimentară Best Doctors garantează asiguraţilor Allianz-Tiriac posibilitatea de a se trata în toată lumea pentru cele mai grave 6 afecţiuni medicale, oferind, în prealabil, oportunitatea de a afla o “a doua opinie medicală”, prin intermediul unei reţele de specialişti, formată din 53.000 de medici din întreaga lume.

Perspective: păstrăm dinamica pozitivă

Ne aşteptam să continuăm dezvoltarea în acelaşi ritm, mizând, în primul rând, pe îmbunătăţirea serviciilor oferite clienţilor şi pe proiectele digitale menite să ofere clienţilor experienţe pozitive pe toată perioada de parteneriat cu Allianz-Tiriac. Rămânem atenţi la feedback-ul primit din piaţă şi preocupaţi continuu de îmbunătăţirea modelului de business astfel încât să creştem constant valoarea adăugată clienţilor, partenerilor, angajaţilor şi acţionarilor noştri.Planurile noastre anuale vizează o creştere a veniturilor cu peste 5 puncte procentuale faţă de anul precedent până la sfârşitul anului şi menţinerea ratei profitului în total venituri la peste 7%.” a concluzionat Rémi Vrignaud.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0