UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au încheiat cu rezultate pozitive primul trimestru al anului

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au încheiat cu rezultate pozitive primul trimestru al anului

În primul trimestru al anului 2019, obiectivele de reducere a expunerii în zona asigurărilor obligatorii de răspundere civilă auto şi creştere pe liniile profitabile de activitate au continuat să susţină strategia de dezvoltare durabilă a companiilor UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă.
Asigurările non-auto şi asigurările de viaţă au rămas principalii contributori la această evoluţie, înregistrând creşteri semnificative, de două cifre, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Totodată, dinanimca segmentului auto a sprijinit obiectivele dezvoltării durabile. Asigurările obligatorii de răspundere civilă auto au continuat să îşi restrângă impactul asupra portofoliului, înregistrând o scădere de 17% a volumului de vânzări, în timp ce asigurările facultative de tip Casco au luat un avans de 4%, comparativ cu primele trei luni din 2018. În total, cele două companii UNIQA au încheiat primul trimestru al anului 2019 cu prime brute subscrise situate la nivelul de 25,4 milioane de euro, generate de creşterea portofoliului pe segmentele de asigurări profitabile, marcând astfel o creştere de 10% faţă de rezultatele înregistrate anul trecut, pentru acelaşi interval.
“Ne bucurăm să putem spune că anul în care sărbătorim 10 ani de activitate în piaţa asigurărilor din România a debutat cu rezultate pozitive pentru ambele companii UNIQA. Consecventă cu care am crescut pe segmentele de asigurări non-auto şi de viaţă, dar şi faptul că am continuat eforturile de limitare a expunerii în zona asiguarilor RCA au făcut ca strategia de creştere durabilă să genereze efectele aşteptate, aducând compania în zona de profitabilitate. Este în moment important în evoluţia UNIQA în România, ce ne oferă încrederea că putem continua să ne consolidăm statutul de partener puternic şi de încredere în rândul clienţilor noştri”, a declarat Franz Weiler (foto), CEO UNIQA Asigurări.

Optimizarea costurilor administrative pentru mai multă valoare oferită clienţilor
În primul trimestru al anului 2019, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, nivelul acestora înregistrând o scădere de 9,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
„Suntem tot mai conectaţi la rolul de a aduce valoare în viaţa clienţilor noştri, în schimbul costurilor pe care aceştia sunt dispuşi să le plătească pentru produsele şi serviciile de asigurare. De aceea, optimizarea constantă proceselor şi implementarea de soluţii digitale care să îmbunătăţească experienta clienţilor rămân priorităţi importante în cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabilă. Efectul acestora a continuat să se reflecte în rezultatele înregistrate de UNIQA şi în primele trei luni ale anului 2019, prin reducerea nivelului costurilor admnistrative”, a declarat Paul Cazacu, Vicepreşedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurări.

Clienţi mulţumiţi de calitatea produselor şi serviciilor UNIQA
În primele trei luni ale anului 2019, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au înregistrat un număr total de 46 de reclamaţii, în scădere cu 23% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, companiile continuând să se numere printre cele mai puţin reclamate companii de asigurări din România. Conform ultimului raport publicat de Autoritatea de Supraveghere Financiară, UNIQA ocupa cea mai bună poziţie în statistica reclamaţiilor, menţinându-şi reputaţia de compania de asigurări cu cel mai mic număr de petiţii formulate de către clienţi.
“Investim în mod constant în soluţii cu ajutorul cărora îmbunătăţim experienta clienţilor de-a lungul întregii călătorii ce defineşte interacţiunea cu compania noastră. Totodată, avem alături specialişti cu experienţă şi parteneri pe a căror expertiză ne bazăm pentru a livra servicii la cele mai înalte standarde de calitate şi profesionalism. Acest lucru ne oferă încrederea că UNIQA rămâne un brand care se bucura de apreciere în rândul clienţilor săi, aspect confirmat şi de scăderea semnificativă a numărului de petiţii adresate în primul trimestru al anului 2019”, a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurări
Cu o istorie de 10 ani în piaţa asigurărilor din România şi beneficiind de peste 200 de ani de experienţă la nivel internaţional, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă continuă să aducă valoare în viaţa clienţilor săi, concentrându-şi eforturile în trei direcţii principale: dezvoltarea de produse şi servicii relevante, care adresează nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor şi optimizarea costurilor prin digitalizare şi investiţia în dezvoltarea echipei.
„Avem toate motivele pentru a sărbători nu numai un deceniu de istorie UNIQA în România, ci şi experienţele viitoare pe care le vom oferi deopotrivă clienţilor şi oamenilor din echipa noastră. Privim cu încredere către următorii 10 ani, pe parcursul cărora ne-am propus să aducem tot mai multă valoare în viaţa clienţilor noştri prin produse, servicii şi soluţii digitale care să răspundă aşteptărilor acestora în ceea ce priveşte protecţia prin asigurare şi calitatea interacţiunii cu compania noastră. Dacă, peste zece ani, UNIQA va fi recunoscută drept compania de asigurări cu cei mai loiali clienţi şi cea mai implicată echipa, cred că putem spune că ne-am atins cu succes obiectivul de a fi o organizaţie care poziţionează clienţii în centrul acţiunilor sale”, a adăugat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurări.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0
Histats.com © 2005-2014 Privacy Policy - Terms Of Use - Check/do opt-out - Powered By Histats