Veridian Systems și Business Logic Systems fac echipă pentru a furniza marketing interactiv in timp real

Veridian Systems și Business Logic Systems fac echipă pentru a furniza marketing interactiv in timp real

Veridian Systems, singurul Operator Mobil Virtual Agregator (MVNA) din România face echipă cu Business Logic Systems (BLS), furnizor global de servicii și soluții digitale de management al ciclului de viață si de fidelizare a clienților pentru a oferi Operatorilor Mobili Virtuali capabilităţi de marketing interactiv.

Prin semnarea acestui acord, Veridian și BLS îşi propun să susţină brandurile şi companiile din România care au în vedere diversificare şi creşterea business-ului prin furnizarea de servicii de telefonie mobilă cu ajutorul platformei Veridian.

Adăugarea capabilităților BLS la suita de servicii furnizate de Veridian va oferi companiilor interesate instrumentele necesare de gestionare în mod proactiv și interactiv a ciclului de viață al clienţilor, va facilita adopţia utilizatorilor de telefonie mobilă și le va da accesul la unelte profesionale care le vor permite automatizarea campaniile personalizate de up-sell, cross-sell și retenție.

Ca specialiști în industrie și cu o vastă experiență în domeniul comunicațiilor mobile, integrarea platformelor Veridian și BLS va facilita companiilor care activează în Retail, Finanțe-Bănci, Divertisment, Farmaceutică, Combustibili, Energie sau Transporturi lansarea propriilor servicii digitale bazate pe telefonia mobilă.

Tendința de convergență a diverselor industrii este deja evidentă în Europa de Vest, Asia și Statele Unite, unde bănci și retaileri importanţi au lansat cu succes propriile modele de business disruptive, bazate pe telefonia mobilă. Piața globală a Operatorilor Mobili Virtuali (MVNO) este în continuă creștere, propulsată de modelul de convergență între industrii și conform analiștilor de la Forrester Research va avea o creștere de 7-10% pe an în următorii 5 ani.

Industria comunicațiilor mobile este o lume a inovațiilor în ritm alert, cu volume mari de date tranzacționate și cerere ridicată de servicii de înaltă calitate, la prețuri mici. Serviciile Veridian au fost special dezvoltate pentru a asista companiile care vor să-și facă intrarea în această industrie, propunând împachetarea serviciilor de telefonie mobilă cu serviciile de bază ale clienţilor săi, ca platformă pentru strategii digitale inovative.

Oferirea companiilor a unui produs indispensabil clienţilor lor, telefonia mobilă, și un canal care poate fi folosit pentru comunicare non-intruzivă şi interactivă, este văzută de mulți ca modul optim de a proteja și a extinde afacerea de bază, în contextul unei competiţii ridicate şi al asaltului start-up-urilor inovative care folosesc deja tehnologia mobilă.

“Pentru a facilita furnizarea de servicii de telefonie mobilă sub brand propriu, Veridian oferă companiilor o varietate de servicii şi opțiuni, începând de la externalizarea managementului serviciilor de telefonie mobilă până la externalizarea completă a experienței consumatorului. Suntem încântați de capabilitățile pe care BLS le adăugă la platforma noastră. Soluția lor de procesare şi agregare a unui volum mare de date și folosirea acestora pentru o comunicare personalizată, bazată pe cunoaşterea profilului consumatorului, vor ajuta companiile să-şi maximizeze veniturile încă din prima zi”, a declarat Marian Velicu (foto dreapta), CEO Veridian

Richard Lewis (foto stânga), CEO-ul Business Logic Systems, a oferit următorul comentariu: “Suntem foarte entuziasmați să facem echipă cu Veridian. Aducând experiența noastră globală în industrie și după implementarea soluțiilor noastre CVM (Customer Value Management) în piețe din Europa, Africa și Asia-Pacific în ultimii 18 ani, este fantastic să putem face un parteneriat în țara în care noi ne dezvoltăm și întreținem soluția software și să putem contribui cu experiența noastră în una din țările pe care le considerăm acasă.

La BLS am văzut modelul MVNO având succes în multe dintre țările în care operăm și suntem aliniați complet cu viziunea în care Marian și Veridian au investit pentru a aduce acest model în România. Știm că soluția noastră InTelestage va aduce valoare adăugată MVNO-urilor care vor lucra împreună cu Veridian și suntem mândri că putem face parte din acest proiect de inovare digitală în România.”

Veridian Systems este o premieră în piața telecomunicațiilor din România, fiind primul Operator Mobil Virtual Agregator (MVNA) din țară. Produsele și serviciile Veridian se adresează în special companiilor care activează în domenii precum retail, energie, telecomunicaţii, asigurări şi financiar-bancar, care îşi doresc ca prin împachetarea produselor lor cu servicii de telefonie mobilă să atragă noi clienți și/sau să îi fidelizeze pe cei existenți.

Veridian Systems este entitatea care pune la dispozitie toate serviciile necesare pentru lansarea Operatorilor Mobili Virtuali ajutând atat operatorul de telefonie mobilă cat și MVNO-urile să-și dezvolte afacerea. Veridian ofera companiilor interesate resursele necesare, infrastructura, platformă tehnică, precum și relația cu operatorul de telefonie mobilă și cu autoritatile din domeniu, astfel încât să faciliteze o colaborare profitabilă pentru toate părțile implicate. Platforma Veridian este rezultatul experienței de peste 20 de ani a Computaris, care a implementat peste 200 de proiecte similare la operatori de telefonie mobilă și MVNO-uri din întreaga lume.

Cu o experiență puternică în dezvoltarea de software și o experiență de 18 ani în încărcarea, procesarea și lucrul cu volume de date în continuă creștere din mai multe surse, BLS continuă inovarea pentru a oferi o suită de soluții CVM, Loialitate și Servicii cu Valoare Adăugată (Value Added Services-VAS) croite pentru a adresa o multitudine de KPI-uri strategice și pentru a transforma orice afacere de la una condusă bazată pe volum la una bazată pe valoare. BLS are o amprentă globală care include clienți din Africa, Asia Pacific, Americi și Europa, printre care se află și grupuri mari de Operatori Mobili, și în același timp oferă atât tehnologie, cât și externalizarea serviciilor CVM pentru a împuternicii clientul să aibă o viziune eficientă, bazată pe înțelegerea datelor despre client, pentru a-și deriva venit incremental din baza de clienți.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0