Visa a convins 9 comercianţi de top să încurajeze plăţile cu cardul, care au pus la bătaie 10 milioane de lei  pentru premii

Visa a convins 9 comercianţi de top să încurajeze plăţile cu cardul, care au pus la bătaie 10 milioane de lei pentru premii

Visa Europe demonstrează că susține o amplă iniţiativă de încurajare a plăţilor electronice care reuneşte nouă comercianţi de top din sectoarele preferate de români pentru plățile cu cardul, respectiv supermarket-uri, benzinării, farmacii, restaurante, magazine de îmbrăcăminte, electronice și electrocasnice.
eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, şi Kaufland, cel mai mare retailer din România, derulează în perioada 23 mai – 3 iulie 2016 campania promoțională “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta”.
Fiecare plată cu cardul Visa în magazinele Kaufland, pe www.emag.ro sau prin aplicaţia de mobil eMAG, indiferent de valoarea cumpărăturilor, este răsplătită cu un voucher de cumpărături cadou.
Clienţii îşi vor putea alege una dintre ofertele puse la dispoziţie de cei şapte parteneri ai campaniei, descrise pe voucher, care acoperă o gamă extinsă de produse şi servicii de tip îmbrăcăminte (magazinele C&A), divertisment (sălile de cinema din reţeaua Cinema City), electronice şi electrocasnice (magazinele Flanco), restaurant (Pizza Hut şi KFC), combustibil (benzinăriile MOL) şi farma (Sensiblu).
Pentru a-şi revendica oferta la una dintre cele aproximativ 850 de locații comerciale ale partenerilor, clientul va trebui să prezinte voucherul obţinut la Kaufland sau eMAG şi să facă o plată cu cardul Visa.

Valoarea ofertelor acordate în cadrul campaniei “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta” cumulează până la 10 milioane lei.

Consumatorii din România continuă să-şi folosească tot mai mult cardurile pentru a plăti direct la comercianţi, fără comision.

Principalele cinci categorii de comercianţi unde se plăteşte cel mai des cu cardul sunt supermarket-urile, benzinăriile, farmaciile, magazinele de îmbrăcăminte şi restaurantele, care însumează cumulat 70% din totalul plăţilor cu carduri Visa în România.
“Această campanie este o premieră în România. Noutatea majoră pe care o aduce este faptul că fiecare plată cu cardul Visa la Kaufland sau eMAG, indiferent de valoare, va fi răsplătită pe loc cu un voucher cadou, fără să mai depindă de premii oferite prin tragere la sorți.

Suntem încrezători că datorită mecanismului inovator și partenerilor recunoscuți iniţiativa se va bucura de interes din partea consumatorilor. Românii plătesc tot mai mult cu cardul la comercianţi, tendință confirmată de evoluțiile pozitive din primele patru luni ale anului, când s-a înregistrat o creștere de peste 20%, atât ca număr de plăţi, cât şi ca sume cheltuite cu carduri Visa în magazine”, a declarat Cătălin Crețu (foto), director general pentru România, Croaţia, Slovenia şi Malta în cadrul Visa Europe.

“La eMAG punem clientul întotdeauna pe primul loc și asta se vede în serviciile pe care le oferim și flexibilitatea opțiunilor de plată. Parteneriatul cu Visa vine în contextul în care tot mai mulți clienți aleg opțiunea simplă și sigură de a plăti cu cardul fie de pe desktop sau mobil. Mai mult, în contextul în care clienții se așteaptă să aibă totul la îndemână pe mobil, noi am introdus Plata cu 1 click, cel mai rapid şi sigur mod de a plăti. Practic, utilizatorii introduc datele de card în momentul activării opţiunii cardului. Acestuia îi este asociat un cod numeric criptat, care va fi utilizat pentru plăţile viitoare, în deplină siguranţă”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.

„Strategia Kaufland are ca scop oferirea adevăratei experiențe a cumpărăturilor, cu accent pe garanțiile și serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate și, bineînţeles, prețuri atractive. Cu un parteneriat puternic și cu tradiție, iată-ne ajunși la cea de-a șasea campanie împreună cu Visa, prin care oferim clienților Kaufland satisfacția și plăcerea de a face cumpărături. Venim cu prima campanie cu oferte pentru toți clienții care folosesc cardul Visa în magazinele Kaufland. Încurajăm clienții să utilizeze cardul pentru cumpărăturile din Kaufland, putând beneficia astfel de cât mai multe oferte”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.
Regulamentul campaniei “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta” este disponibil gratuit oricărei persoane interesate accesând site-urile www.kaufland.ro şi www.emag.ro, precum şi în magazinele Kaufland din România.

Visa Europe este o companie de tehnologii de plată deţinută şi operată de băncile membre şi alţi furnizori de servicii de plăţi din 38 de ţări din Europa.

Visa Europe furnizează servicii şi infrastructură milioanelor de consumatori, companii şi guverne din Europa să facă plăţi electronice. Membrii săi sunt responsabili de emiterea cardurilor, înscrierea comercianţilor şi stabilirea comisioanelor pentru posesorii de carduri şi comercianţi. Totodată, Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzacţii din Europa, responsabil de procesarea a peste 18 miliarde de tranzacţii anual.

În Europa, există peste 500 de milioane de carduri Visa şi 1 euro din fiecare 6 euro cheltuiţi este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depăşesc 2.000 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezintă 1.500 miliarde de euro.

Începând cu anul 2004, Visa Europe a devenit independentă de Visa Inc. şi este înregistrată în Marea Britanie, cu licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa. Ambele companii acţionează în parteneriat pentru a facilita plăţile cu Visa la nivel global, în peste 200 de ţări.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0
Histats.com © 2005-2014 Privacy Policy - Terms Of Use - Check/do opt-out - Powered By Histats