Vodafone România lansează campania de brand de 20 de ani și anunță internet nelimitat gratuit de Dragobete

Vodafone România lansează campania de brand de 20 de ani și anunță internet nelimitat gratuit de Dragobete

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand, construită în jurul mesajului „Ai puterea să-ți faci viitorul!”, prin care marchează aniversarea de 20 de ani de activitate pe piața din România. De asemenea, operatorul anunță o nouă inițiativă din seria acestei aniversări, oferind trafic de date nelimitat și gratuit pe 24 februarie 2017 pentru toți clienții săi mobili care au cartele preplătite, abonamente sau servicii dedicate companiilor. Astfel, de Dragobete, aceștia se vor putea să se bucure de conținut video de pe YouTube, să facă cumpărături online și să le transmită urări celor dragi cu ajutorul social media fără niciun fel de limitare și fără costuri.

Campania de comunicare pentru aniversarea a 20 de ani de Vodafone România se va desfășura în mediile TV, radio, print, digital și outdoor și este construită în jurul mesajului „Ai puterea să-ți faci viitorul”.

Spotul TV prezintă povestea unui copil dintr-un sat izolat din România, al cărui drum către împlinirea visului de a fi profesor este marcat de momente-cheie în care a fost ajutat de inovațiile în materie de tehnologie și de servicii oferite de Vodafone România pe parcursul celor 20 de ani. Copilul devenit acum profesor revine în satul natal și pregătește noile generații de elevi pentru viitor, oferindu-le chiar și lecții pe mobil cu ajutorul soluțiilor de transmisiune live, atunci când aceștia nu pot ajunge la școală din cauza unor situații neprevăzute.

„De-a lungul istoriei sale de 20 de ani în România, brandul Vodafone a schimbat viețile oamenilor în mai bine, prin tehnologie, și i-a susținut să își urmeze calea, prin inovație. Spotul campaniei aniversare transpune modul în care acest brand a influențat viața oamenilor în povestea unui vis devenit realitate cu ajutorul inovației, punctând momente-cheie, cum ar fi primul apel realizat într-o rețea digitală mobilă sau primul cent pe minut, inovații care au făcut istorie pe piața de telecomunicații din țara noastră. Povestea va fi susținută și prin alte inițiative inovatoare pe care le vom lansa în acest an aniversar”, a declarat Laura Barbu, Director Brand and Marketing Communications, Vodafone România.

Vodafone România aniversează 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de inițiative dedicate clienților, iar oferta de internet gratuit nelimitat de Ziua Îndrăgostiților a fost prima dintre acestea.

Brandul Vodafone este prezent pe piața românească din anul 2005, când a achiziționat Connex, care și-a lansat serviciile în 1997. De-a lungul istoriei sale pe piața locală, operatorul a investit cu prioritate în inovație, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (în 2001) și mai apoi servicii 3G (în 2005) și 4G (în 2012). Lansarea primului serviciu de Relații cu Clienții (în 1997), a primei fundații corporative (în 1998), a serviciului de mesaje scurte – SMS – și a celor de date și fax (în 1998), precum și a primului serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (în 2014) se numără printre premierele pe care Vodafone România le-a marcat pe piața de telecomunicații din țara noastră.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe.

Vodafone are divizii în 26 de țări, 49 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0