CA Technologies oferă soluţii pentru PSD2 pentru a ajuta la accelerarea procesului de open banking

CA Technologies oferă soluţii pentru PSD2 pentru a ajuta la accelerarea procesului de open banking

CA Technologies, reprezentată în România de partenerul său strategic SolvIT Networks, anunţă că soluţiile CA care adresează cerinţele Directivelor Europene PSD2 (Payment Services Directive 2) ajută băncile, furnizorii de servicii de plăţi (PSPs) şi furnizorii terţi (TPPs) să-şi modernize arhitecturile de aplicaţii, să accelereze procesul de open banking şi să eficientizeze inovarea plăţilor digitale pentru a răspunde cerinţelor PSD2.

Cazurile de utilizare preconfigurate, care exploatează beneficiile CA API Management şi integrărilor securităţii, plus instrumentele de orientare specifice pentru PSD2 ajuta organizaţiile să eficientizeze dezvoltarea şi să furnizeze rapid experienţe de tranzacţionare moderne, sigure şi convenabile, care abordează reglemetarile PSD2.

PSD2 este legiferat de către Uniunea Europeană şi oferă un cadru legal pentru plăţile digitale efectuate în Europa. Şopul este acela de a creşte transparentă şi inovaţia pe piaţa Europeană a plăţilor, consolidând în acelaşi timp siguranţa plăţilor pe internet şi accesului la cont.

PSD2 reprezintă o revoluţie în ceea ce priveşte plăţile digitale, punând consumatorul în centrul procesului de plată. Acesta solicita tuturor furnizorilor de servicii financiare să implementeze metode noi, sigure şi convenabile de livrare a serviciilor de tranzacţionare.”, declară Ian Clark, senior director, Solutions, CA Technologies. “Soluţiile de la CA care răspund cerinţelor PSD2, oferă clienţilor un avantaj, o orientare specifică PSD2 privind politicile şi regulile, plus API şi documentaţia cazurilor de utilizare. Este o soluţie one-stop care ajută companiile să se pregătească pentru termenul limită PSD2 din 2018.”

Deşi în România băncile au avut în vedere o abordare unitară, eventual printr-un actor comun agreat, în acest moment au realizat că soluţia este independentă, cel mult unitară la nivel de fiecare grup bancar în parte. Este singurul mod prin care băncile se pot diferenţia de concurenţă şi pot crea servicii inovatoare şi personalizate, pot face parteneriate strategice şi oferi fiabilitate şi siguranţă partenerilor terţi.”, declară deasemenea Mihai Scemtovici, director general SolvIT Networks.

Băncile trebuie să fie în măsură să se adapteze într-un fel în cazul unui parteneriat cu un operator telecom, în alt fel în cazul unui parteneriat cu un mare lanţ de hypermarket-uri şi diferit pentru un lanţ de magazine prezent în mediul reprezentat de sate, sau mici localităţi. Iar soluţiile CA le ajuta tocmai în acest mod, să poată crea interfeţe noi personalizate, practic cu drag-and-drop, în deplină securitate şi având control şi posibilităţi de administrare extensive, în acelaşi timp nelimitând cu nimic satisfacţia de utilizator a partenerilor”.

Soluţia pentru PSD2 de la CA include cazuri de utilizare care pot aborda înregistrarea TPPs; clienţi care au agreat accesul la contul lor; autentificare puternică şi evaluare a riscului pe baza contextului, care stă la baza validării în timp real a utilizatorilor.

În plus, arhitectura soluţiei permite organizaţiilor să adauge niveluri de funcţionalitate pentru cazuri de utilizare noi şi inovatoare, cum ar fi autentificarea puternică, monitorizarea performanţelor şi capacităţile DevOps. Platforma poate fi extinsă pentru a ajuta companiile să satisfacă cerinţele viitoarelor Open Banking API sau FAPI (Financial API).

CA a creat un mediu de test sau “sandbox”, unde organizaţiile pot testa şi explora soluţiile care răspund cerinţelor PSD2, împreună cu un reprezentant CA sau pe cont propriu.

Soluţiile CA care adresează cerinţele PSD2 sunt:

– CA API Management Gateway – Administrează, orchestrează şi securizează interactiumile între toate părţile;

– CA API Developer Portal – Expune structura API, formatul, utilizarea validă şi documentaţia către dezvoltatorii TPP;

– CA Live API Creator – Sprijină adoptarea unei abordări bazate pe API şi integrarea sistemelor şi aplicaţiilor vechi;

– CA Mobile API Gateway – Oferă un punct central pentru controlul politicilor companiei care securizează şi administrează resursele informatice expuse prin intermediul API-urilor mobile.

– CA Advanced Authentication – Permite SCA, parole unice, scor de risc, autentificare de risc, detectarea tiparelor pentru comportamentul utilizatorilor etc.;

– CA Directory – Stocare de înaltă performanţă pentru administrarea datelor TPP şi a datelor de utilizator, care ajută la respectarea altor reglementări, cum ar fi GDPR. Oferă posibilitatea de a paraja arborele de directoare pe mai multe servere, ceea ce ajută organizaţia să înţeleagă unde sunt stocate fizic datele cu caracter personal.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0