Compania DocProcess și-a extins activitatea în Franța

Compania DocProcess și-a extins activitatea în Franța

DocProcess, furnizor de servicii pentru digitalizarea și automatizarea proceselor operaționale, deținut de antreprenorii români Liviu și Daniela Apolozan, a deschis în luna martie un centru de cercetare și dezvoltare la Grenoble, în Franța. Astfel, compania a ales ca primă destinație Franța, o piață matură, care oferă multe oportunități. Birourile din România și Franța vor dezvolta împreună soluții pentru clienții DocProcess. Investiția inițială în centrul din Franța s-a ridicat la 600.000 euro, din fonduri proprii.

In 2005, după 15 ani de activitate în domeniul IT în Franța, am revenit în România și am pus bazele DocProcess. Cei 13 ani de existență ne-au purtat prin mai multe etape de dezvoltare, cea mai importantă fiind trecerea de la activitatea de consultanță la furnizarea de servicii bazate pe utilizarea unei platforme de concepție si dezvoltare proprii. Astăzi am ajuns în punctul în care ne propunem să ne internaționalizăm”, a declarat Liviu Apolozan (foto), CEO și coproprietar al DocProcess.

În prezent, suntem o echipă cu 50 de angajați (România plus Franța) și suntem în proces de creștere. Dorim să lucrăm cu cei mai buni dezvoltatori de software pe care îi putem găsi și care văd oportunitatea de a lucra într-o companie ce își dezvoltă propriul ei produs și are ambiții globale. Ne interesează piețele din Uniunea Europeană și nu numai”, a adăugat Liviu Apolozan.

În centrul DocProcess din Grenoble, deschis în luna martie, lucrează în prezent cinci specialiști software. Centrul este condus de Jean-Dominique Sorace, care coordonează întregul departament tehnic al DocProcess din România și Franța.

Împreună cu echipa, am ales să ne alăturăm DocProcess pentru că, după mulți ani de corporație, am dorit provocarea de a lucra pe un produs dezvoltat cu ultimele tehnologii. La DocProcess aplicăm micro-serviciile, inteligența artificială și blockchain-ul printre multe altele, dezvoltând totodată și proiecte de cercetare cu universitățile de profil. Este o șansă extraordinară pentru o echipă de seniori, care lucrează de mulți ani împreună, să accelereze dezvoltarea acestui produs”, spune Jean-Dominique Sorace, Technical Director DocProcess.

Clienții DocProcess sunt societăți de tipul SSC (Shared Service Centers), BPOs (Business Process Outsourcing) și companii mari. Aceștia își propun să automatizeze diverse procese pentru a ușura activitatea angajaților și a crește eficiența și productivitatea.

Avem clienți mari ce provin în special din retail, industria alimentară, auto, farma, etc. Am creat un ecosistem de peste 3.200 de societăți care comunică între ele, își armonizează procesele și actualizează cataloage partajate cu ajutorul serviciilor noastre. Digitalizarea a însemnat pentru toate aceste companii reducerea costurilor, accelerarea proceselor operaționale și reducerea erorilor cu 99%. Activăm într-un domeniu din ce în ce mai dinamic, automatizarea și digitalizarea aflându-se pe agenda tuturor companiilor. Lucrăm să ne extindem serviciile în industria bancară, asigurări și energie”, arată Daniela Apolozan, COO (Chief Operating Officer) al DocProcess.

DocXchange este o platformă colaborativă/de interoperare între societăți, ce permite automatizarea transferului, conversiei și controlului documentelor structurate (contracte, comenzi, avize, facturi, cataloage, etc). Platforma permite colaborarea dintre furnizori și cumpărători prin transferul în timp real al acestor documente direct din sistemul informatic al furnizorului către cel al cumpărătorului. Astfel, se reduc erorile, se accelerează ciclurile de business și se reduc semnificativ costurile cu manipularea hârtiei.

DxCatalog reprezintă o soluție de armonizare de referințe partajate și master data. Un exemplu este catalogul de produse și servicii conținând coduri, prețuri, greutăți, dimensiuni etc, care stă la baza comenzilor dintre cumpărător și furnizor. Prin intermediul DxCatalog se reduc semnificativ erorile comenzilor, facturilor și diverselor avize.

DxNoPaper este o soluție de conversie digitală a documentelor fizice. DocProcess este una dintre puținele companii cu un centru specializat în acest domeniu, Documentele se scanează, indexează și se arhivează / exportă conform regulilor de business dorite de client. Clienții beneficiază de o unificare a fluxurilor documentare (hârtie și digital) într-un singur flux digital.

DxArchive este un serviciu de arhivare electronică în cloud, gândit pentru companii indiferent de dimensiunea acestora. Noutatea serviciului este că realizează unificarea accesului la documente din surse disparate, fără modificări la nivel de infrastructură IT. În plus, DxArchive oferă servicii cu valoare adaugată (content services): transformări de formate (PDF, XML, JPG, etc), control de conținut, criptare / decriptare, semnătură digitală si marcă temporală. Acest serviciu susține demersul companiilor în a raspunde solicitărilor din domeniul GDPR.

DocProcess susține procesul de eficientizare a companiilor prin transformare digitală și RPA (Robotic Process Automation). Platformele DocProcess automatizează procese financiare (Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, eInvocing), de achiziții, logistică și HR ajutând companiile să elimine documentele pe hârtie și munca manuală repetitivă.

Prin utilizarea platformei DocXchange, clienții pot face economii între 60% și 80% din bugetul alocat acestor operațiuni, investiția fiind recuperată într-un interval de 2 până la 6 luni.

DocProcess a digitalizat până în prezent peste 80 milioane de documente, fapt care se traduce prin salvarea a peste 8.800 de copaci, economisirea a 1.600 de tone de hârtie și reducerea amprentei de mediu cu 2.880 tone de CO2.

DocProcess are în prezent peste 3.200 de clienți la nivel global, printre aceștia numărându-se companii precum Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Altex, Albalact, Covalact, Modelez. Potrivit datelor Ministerului de Finanțe, firma a încheiat anul 2016 cu un rulaj de pete 6 milioane lei într-o formulă de 38 de angajați.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0