Banca Transilvania lansează prima platformă online dedicată medicilor

Banca Transilvania lansează prima platformă online dedicată medicilor

Banca Transilvania, prin Divizia Pentru Medici (DPM), lansează prima platformă integrată dedicată medicilor întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro, anunţă instituţia financiară într-un comunicat.

BT îşi doreşte astfel să le ofere medicilor din România mai mult timp pentru familia şi pasiunile lor, se mai arată în comunicat. Astfel, medicii pot găseso pe site informaţii personalizate necesare activităţilor profesionale şi personale, pot aplica pentru produse BT şi pot beneficia de consultanţă din partea a 60 de persoane din echipa DPM a băncii – medici şi economişti – singura echipă din sistemul bancar dedicată exclusiv medicilor, potrivit aceleiaşi surse.

Platforma cuprinde informaţii precum oferta BT dedicată medicilor, ghidul medicului întreprinzător, informaţii despre congrese medicale, oferte de echipamente medicale şi detalii despre fondurile europene sau despre petrecerea timpului liber. Pentru o experienţă personalizată, cu informații din zonele de interes, medicii care accesează platforma trebuie să se autentifice şi să aleagă pe site specialitatea medicală pe care o au. Site-ul poate fi accesat de pe calculator, laptop şi telefon.

divizia-pentru-medici_site-2222

DPM este singura divizie bancară destinată exclusiv medicilor întreprinzători. De 9 ani, aceasta susţine iniţiativele private din domeniul medical şi proiecte complexe din sistemul public de sănătate. Divizia Pentru Medici are în prezent peste 40.000 de clienţi care beneficiază de finanţări pentru dezvoltarea unor proiecte profesionale şi personale. Banca Transilvania a acordat medicilor, în acest an, aproape 3.000 de credite, în valoare totală de peste 320 milioane lei.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0