Chatbotul Leya – peste 10.000 de interacţiuni cu persoanele interesate de produsele Libra Internet Bank

Chatbotul Leya – peste 10.000 de interacţiuni cu persoanele interesate de produsele Libra Internet Bank

Libra Internet Bank este prima bancă din România care oferă persoanelor fizice posibilitatea de a-şi deschide un cont bancar şi de a obţine un credit sau un card de credit prin intermediul unui chatbot.

Leya a fost concepută pentru a oferi o modalitate simplă şi prietenoasă de accesare a produselor noastre digitale. Leya îţi poate face o simulare de credit, iar apoi, dacă eşti mulţumit, te ghidează pas cu pas spre deschiderea unui cont şi obţinerea variantei de finanţare dorită. Tot ce ai nevoie este un telefon mobil sau un laptop cu cameră web şi câteva minute la dispoziţie.”, a declarat Octavian Hera (foto), Director Marketing & Digital la Libra Internet Bank.

Cum funcţionează chatbot-ul Leya?

Leya preia solicitările clienţilor 24/7 şi ghidează clientul, printr-un dialog de tip messenger, pentru a obţine produsul dorit. Atât pentru deschiderea conturilor bancare online, cât şi pentru obţinerea unui credit sau card de credit online, interacţiunea este asigurată sută la sută online, iar eventuala documentaţie de credit este semnată de către client prin utilizarea unei semnături electronice pusă la dispoziţie în mod gratuit de către bancă.

Cei care totuşi doresc să apeleze la serviciile unui operator uman au în continuare posibilitatea de a se programa online în cadrul serviciului de video banking.

Libra Internet Bank a depăşit la finalul anului trecut cota de piaţă de 1%, situându-se la mijlocul clasamentului bancar din România. Banca oferă o experienţă digitală completă pentru clienţii persoane fizice, fiind de asemenea specializată pe segmentele profesiilor liberale, agricultură şi IMM, prin intermediul celor 50 sucursale deschise.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0