Operațiuni mai simple pentru clienții UniCredit în aplicația de Mobile Banking

Operațiuni mai simple pentru clienții UniCredit în aplicația de Mobile Banking

UniCredit Bank lansează facilități noi în varianta actualizată a aplicației sale de Mobile Banking, cu scopul de a le oferi clienților o experiență de utilizare cât mai simplă și mai rapidă. Printre noutăți se numără introducerea portofelului electronic, simplificarea plăților și posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum și activarea funcției Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X. Totodată, clienții pot anula plățile în lei în așteptare direct din aplicație și se pot bucura de un design optimizat pentru ecranele hartă ATM, curs valutar, detalii contact și mesaje.

Strategia UniCredit Bank pe segmentul de retail este să devenim un jucător cât mai puternic, printr-o creștere susținută a numărului de clienți. De aceea, încercăm mereu să inovăm, oferind clienţilor noştri platforme digitale moderne, procese simplificate și oferte competitive, care să le ușureze viața și interacțiunea cu banca. În acest context, aplicația de Mobile Banking de la UniCredit este un produs-cheie, pe care l-am dezvoltat permanent în ultimul an. Iar rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, în condiţiile în care, pe parcursul anului 2017, numărul de utilizatori ai aplicaţiei de Mobil Banking s-a triplat”, a declarat Septimiu Postelnicu (foto), Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.

Modulul de plăţi are acum o interfaţă de utilizare îmbunătăţită, care ajută clienţii să efectueze plăţi mai rapid şi mai uşor utilizând gesturi swipe şi scroll. Suplimentar, portofelul electronic oferă control asupra tuturor cardurilor emise de UniCredit dintr-un singur loc, iar rambursarea sumelelor utilizate pe cardul de credit se face acum cu o simplă atingere a ecranului. Nu în ultimul rând, deținătorii unui telefon iPhone X au acum posibilitatea de a se autentifica în aplicație și de a semna tranzacții prin funcția Face ID Recognition.

Îmbunătățirea aplicației de Mobile Banking face parte dintr-un demers continuu al băncii de a investi în digitalizarea activității sale. De exemplu, în 2017, UniCredit Bank a lansat Business Mobile – o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, liber profesioniștilor și persoanelor fizice autorizate –, a implementat semnarea plăților de până la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale și a oferit o dobândă mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale faţă de depozitele constituite la casieriile băncii.

În plus, clienţii care folosesc aplicaţia Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate (o oră pe zi în care pot face o operaţiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilităţi (3 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), +0,15 puncte procentuale faţă de dobânda standard la depozitele constituite prin Mobile Banking sau Online Banking.

Aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare. Mai multe informații despre aplicații sunt disponibile în secțiunile Mobile Banking și Business Mobile de pe website-ul UniCredit Bank. Aplicaţia Mobile Banking poate fi descărcată din Google Play sau App Store.

UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, oferind bazei de 25 milioane de clienţi o reţea unică vest-, central- şi est-europeană. Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0