Banca Transilvania accelerează pe segmentul de retail: card cobranded cu TAROM, Air France/KLM şi asigurare pentru posesorii de KID Cont

Banca Transilvania accelerează pe segmentul de retail: card cobranded cu TAROM, Air France/KLM şi asigurare pentru posesorii de KID Cont

Cea mai importantă instituţie de credit cu capital majoritar românesc accelerează demersurile pentru a deveni numărul 1 pe retail.
Pe de o parte, Banca Transilvania, în parteneriat cu AIR FRANCE KLM şi TAROM, lansează Cardul BT Flying Blue. Produsul va aduce utilizatorilor diferite beneficii şi le va permite cu fiecare cumpărătură să câştige Mile Premiu în programul Flying Blue. Cu aceste mile ei vor putea achiziţiona ulterior bilete de avion şi alte produse atractive. Cardul BT Flying Blue este lansat în două versiuni: Classic şi Premium.
Ofertă specială de lansare
Pentru primii 1.000 de deţinători ai cardului, bonusul de bun venit va fi de 15.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Classic.
Cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite deținătorului să achiziționeze un bilet de avion one way spre orice destinaţie din Europa sau din România.
Cardul BT Flying Blue Classic
Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii Flying Blue vor primi 1.000 de Mile Premiu la prima lor achiziţie. Ei vor câştiga 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi, pentru achiziţiile produselor sau serviciilor
AIR FRANCE KLM şi TAROM. Membrii vor câştiga 1 Milă Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru orice tip de achiziţii efectuate la comercianții din România și 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi în străinătate. Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii pot plăti în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Classic vine cu asigurarea de călătorie gratuită. Perioada de graţie a cardului este de 55 de zile iar dobânda care curge în cazul depăşirii este de 24%.
BT Flying Blue Card Premium
Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzacţie de cumpărături. Ei vor câştiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM şi TAROM şi 2,5 Mile Premiu pentru achiziţii efectuate în străinătate. Membrii vor câştiga 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile efectuate în România. Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii pot plăti, de asemenea, în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Premium vine cu asigurare gratuită de călătorie şi acces în business lounge-urile din Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti şi Avram Iancu din Cluj-Napoca.
AIR FRANCE KLM, TAROM şi Banca Transilvania: un parteneriat solid şi de lungă durată
Parteneriatul dintre AIR FRANCE KLM, TAROM şi Banca Transilvania aduce noi beneficii pentru clienţii tuturor părţilor implicate.
„Patru branduri puternice, printre care şi Banca Transilvania, şi-au unit forţele pentru a asigura succesul acestui proiect frumos, Cardul BT Flying Blue. Făcute special pentru pasagerii care zboară frecvent, cardurile transformă cumpărăturile în noi destinaţii şi destinaţiile în experienţe. Acesta este tipul de card care spune multe lucruri despre cei care îl poartă în portofelul lor, tocmai pentru că el semnifică un stil de viaţă ” – Ömer Tetik, CEO al Bancii Transilvania
„Lansarea acestui card cu parteneri stabili şi de încredere ne oferă şansa de a aduce mai aproape clienţii nostri de programul Flying Blue, care este deja un succes în România.” – Alexandru Dobrescu, CEO al AIR FRANCE KLM România
“Această iniţiativă înseamnă îmbrățişarea unei noi perspective de colaborare atât cu partenerii Flying Blue, cât si cu una dintre cele mai respectabile bănci de pe piaţa din România, în beneficiul pasagerilor noştri. Cei care deţin astfel de carduri vor putea acumula mile Flying Blue într-un ritm mult mai rapid, deoarece orice cumpărătură efectuată cu acest card se va transforma în mile.” – Christian Heinzmann, CEO TAROM.
În acelaşi timp a demarat o cooperare între Banca Transilvania şi Metropilitan Life. Astfel, copiii care au KidCONT la Banca Transilvania pot beneficia de prima asigurare de sănătate din România, destinată copiilor – Dr. KID, asigurare oferită de Metropolitan Life.
Dr.KID le oferă celor mici protecţie 24 de ore din 24, în cazul diagnosticării cu o boală gravă, în eventualitatea unui accident, dar şi alte beneficii pentru sănătatea acestora. KidCONT este produsul Băncii Transilvania dedicat economisirii pentru copii. Acesta are o platformă online care oferă, tot în premieră în România, posibilitatea alimentării contului cu ajutorul cardului, chiar dacă acesta nu este emis de Banca Transilvania. Asigurarea de sănătate Dr.KID, asociată KidCONT-ului, poate fi încheiată în oricare dintre sediile Băncii Transilvania. Părinţii pot opta pentru unul dintre cele două pachete de asigurare Dr.KID, „Relaxat” şi „Perfecţionist”. Beneficiile de protecţie oferite ajung până la 120.000 lei, suma lunară de plată este cuprinsă între 48 şi 134 de lei şi poate fi achitată direct din KidCONT, fără a mai fi necesară deplasarea periodică la bancă.
Asigurarea de sănătate Dr.KID acoperă cele mai frecvente evenimente nedorite: fracturi, arsuri, spitalizare, intervenţie chirurgicală. Totodată, Dr.KID oferă protecţie financiară în cazul diagnosticării cu o afecţiune gravă şi invalidităţii. KidCONT este un produs de economisire în lei sau în euro, cu acumulare şi capitalizarea anuală a dobânzii, deschis de părinte la Banca Transilvania, pe numele copilului. Rata dobânzii pentru KidCONT este de 4%/an pentru economiile în lei şi de 2,25%/an pentru cele în euro.
BT desfăşoară şi o campanie destinată celor care au KidCONT, până în 31 decembrie a.c.: 2% din valoarea cumpărăturilor achitate cu cardurile de debit ale Băncii Transilvania se întorc în KidCONT. Promoţia se referă la cumpărăturile făcute la hypermarket sau supermarket, în magazine de îmbrăcăminte şi farmacii.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0