Golin a fost desemnată Global Agency of the Year la ediția din acest an a PRWeek Global Awards, eveniment desfășurat la Londra. Distincția confirmă excelența creativă, colaborarea remarcabilă și impactul campaniilor semnate de Golin în peste 50 de piețe la nivel global printre care și România.
Performanța a fost completată de alte două premii importante: Best Agency Asia Pacific pentru Golin APAC și Creative Idea pentru campania Asics „Desk Break”. De asemenea, campania „The HIV Café”, realizată pentru Taiwan AIDS Society și Taiwan AIDS Nurses’ Association, a primit o mențiune specială la categoria Best Campaign Asia Pacific.
Golin România a avut, de asemenea, un an excepțional, fiind singura agenție din țară dublu premiată la SABRE Awards EMEA 2025 – pentru campaniile „Camera cea mai mică” (Salvați Copiii) și „Testat e Hot” (MedLife) . Distincțiile vin în completarea celor 12 trofee obținute la Comma Awards 2025, inclusiv Grand Prix, și a celor 11 premii câștigate la Romanian PR Award 2024. Aceste recunoașteri validează nu doar excelența creativă, ci și consistența cu care echipa din București livrează campanii cu impact real, relevante și memorabile, an de an.
Anul trecut, Golin a făcut istorie la Cannes Lions 2024, devenind prima agenție de PR care câștigă Grand Prix for Idea Creation, pentru campania realizată pentru retailerul britanic Specsavers. Campaniile transformatoare pentru branduri globale precum PepsiCo, Adobe și Asics au continuat să demonstreze puterea creativă a rețelei, în timp ce gradul de satisfacție al clienților a atins un nou record – 52% dintre aceștia oferind scorul maxim de 10 în sondajele interne.
Golin România este definită de parteneriate solide, construite în timp – unele de peste 10 ani – cu branduri precum Electrolux, Mastercard, Lidl, Asociația Română a Băncilor sau Fondul Proprietatea. Aceste colaborări de durată arată încrederea pe care clienții o au în echipă și în modul în care livrează constant rezultate.
Totodată, Golin și-a propus un obiectiv ambițios: să devină, până în 2026, prima agenție de PR complet integrată cu AI la nivel global. În acest sens, a fost numit primul Chief AI Officer din industrie, iar în mai puțin de un an, 81% dintre angajații din rețea folosesc deja instrumente de inteligență artificială în activitatea lor zilnică.
COMMENTS