Banner Leasing 2025

Lensa anunță schimbări strategice în conducerea companiei

Lensa anunță schimbări strategice în conducerea companiei

Lensa, lider al pieței de optică din România, anunță schimbări strategice în echipa de conducere, menite să susțină direcția de dezvoltare și consolidare a brandului pe piața locală și internațională.

Începând cu această lună, Florin Melinte, care anterior a ocupat funcția de Deputy CEO, preia rolul de Chief Executive Officer (CEO) al companiei Lensa, de la Daniel Crăciun. Daniel este antreprenor încă de la vârsta de 18 ani, când și-a înființat prima companie, iar în 2013 a fondat Lensa, un brand de succes 100% românesc. În continuare, Daniel va rămâne alături de companie, preluând rolul de Chairman of the Board și contribuind activ pe zona de mentorat.

Florin are o experiență solidă, de peste 15 ani, în creșterea și conducerea unor branduri importante, precum Tesla, Mango și H&M, atât în țară, cât și în afaceri internaționale din Belgia și Luxemburg. Cu o experiență vastă în management și strategie operațională, Florin va avea ca priorități consolidarea strategiei pe termen lung, creșterea businessului și extinderea rețelei Lensa, precum și dezvoltarea portofoliului de produse și servicii.

Totodată, Alina Costea a fost numită în funcția de Chief Operating Officer (COO). În noul său rol, Alina va coordona procesele operaționale cheie ale companiei, contribuind activ la eficientizarea activității și implementarea proiectelor de dezvoltare organizațională. Cu o experiență de peste 15 ani în retail, Alina a coordonat departamentul de HR, precum și, interimar, departamentele de Marketing și Customer Support. Expertiza acumulată de-a lungul anilor îi oferă Alinei fundamentul necesar pentru a contribui semnificativ la consolidarea unei culturi organizaționale solide și la dezvoltarea unei echipe performante, agile și orientate spre progres.

„Aceste schimbări reflectă încrederea pe care o avem în echipa noastră de leadership și angajamentul față de o creștere sustenabilă. Sunt convins că Florin și Alina vor aduce un plus de energie, viziune și coerență în implementarea strategiei noastre”, a declarat Daniel Crăciun, fondator Lensa și actual Chairman of the Board.

Lensa continuă astfel procesul de transformare și adaptare la un mediu de afaceri dinamic, investind în oameni și în soluții care aduc valoare clienților.

DESPRE LENSA:

În cei 12 ani de activitate, compania s-a poziționat printre liderii pieței de optică din România. În prezent, Lensa operează 94 de magazine: 87 în 38 de orașe din România, 6 în Chișinău (Republica Moldova) și 1 în Sofia (Bulgaria).

Ritmul accelerat de extindere — peste 50 de magazine deschise doar în ultimii doi ani — reflectă încrederea clienților și angajamentul companiei față de nevoile acestora.

În această perioadă, Lensa a oferit peste 1,4 milioane de consultații optometrice gratuite și a procesat 2,5 milioane de comenzi, deservind peste 1,1 milioane de clienți.

Pentru mai multe informații, accesați site-ul LENSA.