UniCredit Ţiriac Bank a lansat versiunea actualizată a aplicaţiei de Mobile B@nking

Unicredit

UniCredit Ţiriac Bank a adăugat noi funcţionalităţi aplicaţiei de Mobile B@nking, prin care clienţii pot să îşi controleze banca direct de pe telefonul mobil, într-un mod flexibil, avantajos şi sigur. Presa de specialitate a fost invitată astăzi, în cadru unui eveniment, să afle detalii şi să testeze capabilităţile noii platforme.

 

UniCredit Ţiriac Bank se numără printre primele 10 bănci comerciale din România care au oferit servicii mobile banking încă de acum câţiva ani. Prima versiune Mobile B@anking a Unicredit Ţiriac Bank a fost lansată în septembrie 2012, capacitând deja interesul multor clienţi persoane fizice ai băncii.

Potrivit datelor furnizate eFinance de către instituţia de credit, la finele anului 2013 existau aproape 7.000 de clienţi înrolaţi în acest serviciu, care realizaseră în cursul anului trecut circa 19.000 de tranzacţii, în valoare totală de 1,85 miliarde lei.

Noua versiune a serviciului, realizată pe baza unei soluţii a firmei poloneze ASSECO, adoptate de grupul Unicredit la nivel global, vine cu îmbunătăţiri substanţaile, cu o interfaţă simplă, elegantă şi prietenoasă, care asigură utilizatorilor o experienţă cel puţin satisfăcătoare.

Utilizatorii de Mobile B@nking îşi pot plăti acum facturile de oriunde s-ar afla, într-un timp foarte scurt (Vodafone, Orange, Romtelecom, RDS&RCS, GDF Suez, Enel Muntenia), pot să efectueze plăţi rapide folosind căutarea interactivă, să solicite produse bancare precum împrumuturi sau carduri de credit şi să îşi constituie singuri depozite la termen. Totodată, clienţii pot afla foarte uşor care este cea mai apropiată sucursală a băncii sau care este bancomatul care se află la cea mai mică distanţă, prin intermediul hărţii cu unităţile băncii şi ATM-uri.

În varianta iniţială, funcţionalităţile aplicaţiei erau următoarele: informaţii şold, istoric cont, istoric tranzacţii efectuate cu cardul, plăţi în lei, transfer între conturile proprii în lei, schimb valutar, informaţii utile (ore limită de procesare a operaţiunilor, informaţii despre carduri, despre schimbul valutar, numărul de telefon al Call Center-ului), salvarea şabloanelor de plăţi şi sincronizarea cu cele deja existente în Online B@nking-ul UniCredit Ţiriac Bank, memorarea beneficiarilor, vizualizarea acestora din Online B@nking şi serviciul de căutare după denumire.

Ceea ce a diferenţiat prima variantă a aplicaţiei, la momentul lansării, a fost faptul că era disponibilă pentru aproape toate tipurile de device-uri mobile ( aproximativ 1.300 de terminale compatibile), inclusiv Java şi BlackBerry. Versiunea standard pentru Java şi BlackBerry este în continuare disponibilă pentru clienţii care sunt posesori ai acestor tipuri de dispozitive mobile.

 Variantă îmbunătăţită a Mobile B@nking, cu un design friendly şi noi funcţionalităţi, este în prezent disponibilă pentru Android şi iOS, cele mai folosite sisteme de operare pentru acest tip de aplicaţii. Cu toate că utilizarea de pe alte tipuri de device-uri s-a dovedit mult mai redusă, UniCredit Ţiriac Bank pregăteşte update-uri şi pentru sistemele Java şi BlackBerry (de exemplu, plăţi de utilităţi).

 

 

 

“Ne propunem să dezvoltăm, pentru clienţii noştri, cele mai bune servicii bancare la distanţă. Am îmbunătăţit gradual soluţia de Mobile B@nking, pentru a se plia pe nevoile utilizatorilor şi pentru a le oferi acestora controlul asupra relaţiei cu banca oriunde s-ar afla”, a explicat Petrişor Costin (foto), director Segmente şi Produse Retail, UniCredit Ţiriac Bank.

 

Preţul abonamentului lunar pentru MobileB@nking este 2 lei, însă aplicaţia poate fi accesată şi gratuit, în cadrul ofertelor pentru pachete de produse şi servicii ale băncii.

 

În Mobile B@nking, spun reprezentanţii băncii, sesiunile online se petrec în deplină siguranţă. Uitlizatorii se bucură de acces unic pentru identificare şi semnarea plăţilor, cu ajutorul codului PIN. De asemenea, dacă uită să se deconecteze, aplicaţia se închide automat după două minute de inactivitate. Transmiterea informaţiilor între UniCredit Ţiriac Bank şi utilizatori se face criptat utilizând protocolul securizat SSL 128 biţi.

 

O altă noutate pe care banca a introdus-o şi care se poate accesa tot din kit-ul de Mobile B@nking este aplicaţia Mobile Token. Aceasta reprezintă o soluţie software, accesibilă pe telefonul mobil, care înlocuieşte cu succes dispozitivul fizic digipass, folosit pentru a genera coduri de securitate necesare accesului în platformă Online B@nking sau semnării plăţilor iniţiate în această. Utilizatorul nu va mai avea astfel nevoie şi nici grijă unui dispozitiv separat pentru a accesa Online B@nking de pe desktop sau laptop, ci va putea folosi tot telefonul mobil.

 

În acest moment, aplicaţia Mobile Token este disponibilă pentru sistemele de operare Android şi iOS, dar va fi la rândul său disponibilă şi pentru Java şi BlackBerry. “Vom fi, curând, şi la dispoziţia posesorilor de terminale bazate pe Windows Mobile”, au mai precizat reprezentanţii băncii.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 1