Până pe 31 mai, o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”: MAMBricolaj își așteaptă clienții pasionați de DIY și accesorii cu peste 5.000 de premii

Până pe 31 mai, o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”: MAMBricolaj își așteaptă clienții pasionați de DIY și accesorii cu peste 5.000 de premii

  • Campania ”Rade un premiu” se derulează în perioada 1 – 31 mai 2023, în toate magazinele  rețelei, la cumpărături offline,
  • Clienții care achiziționează produse MAMBricolaj pe un bon în valoare de cel puțin 300 de lei primesc automat un talon răzuibil, cu un premiu inclus,
  • Peste 5.000 de premii își așteaptă câștigătorii în magazinele din București.

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), își recompensează, luna aceasta, clienții care au bonuri de cumpărături cu valoare minimă de 300 de lei, cu taloane răzuibile ce oferă premii, la o nouă ediție a campaniei ”Rade un premiu”, proiect menit să răsplătească fidelitatea pasionaților de bricolaj și DIY.

Campania  ”Rade un premiu” se derulează în perioada 01 – 31 mai 2023, în toate cele trei magazine fizice ale rețelei MAMBricolaj, iar fiecare client care a achiziționat produse pe un bon cu valoare de cel puțin 300 de lei primește un talon răzuibil și câștigă unul din cele peste 5.000 de premii disponibile. Premiul câștigat este revendicat pe loc, după răzuirea talonului.

Taloanele răzuibile aduc premii precum umbrele, tricouri, rulete, agende, șurubelnițe, produse de menaj, odorizant de mașină, lanterne, brichete, desfăcătoare sticle, adeziv, silicon și multe altele.

”Această campanie se alătură seriei de proiecte derulate cu succes de MAMBricolaj, prin care răsplătim fidelitatea clienților noștri pasionați de bricolaj și DIY, inspirându-i și motivându-i în mod regulat. Compania MAMBricolaj se străduiește să asigure în mod constant un standard ridicat al produselor și serviciilor sale, iar prin programele noastre de loializare ne propunem să facilităm cât mai mult accesul clienților la o ofertă de calitate, oferindu-le în același timp satisfacția instantanee de a răscumpăra premii concrete și utile”, a declarat Ioana Petre, director de marketing al rețelei MAMBricolaj.

Proiectul ”Rade un premiu” la MAMBricolaj se desfășoară în toate magazinele fizice ale rețelei, respectiv: MAM Morarilor – Șoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Șoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6. Sunt excluse achizițiile on-line. 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0