Coca-Cola HBC a vândut anul trecut 2 miliarde de navete de băuturi răcoritoare

cc

2 miliarde de navete de băuturi răcoritoare vândute, peste 589 milioane de consumatori deserviți, 2,1 milioane de clienți, 36.362 locuri de muncă generate direct și peste 600.000 de oameni angajați în întregul lanț valoric – sunt câteva dintre cifrele care reflectă rezultatele pe 2014 ale Coca-Cola HBC în cele 28 de țări în care operează.

Se adugă 8,7 milioane de euro investiți în programe adresate comunității, 31.296 de ore de voluntariat investite în inițiative sociale și de mediu, reducerea amprentei de apă şi de carbon, recuperarea în proporție de 73% a ambalajelor puse în circulație şi reciclarea în proporție de 91% a deșeurilor rezultate din activitate.

„Evoluția de succes a companiei Coca-Cola HBC este strâns legată de eforturile noastre de a contribui la bunăstarea consumatorilor și a societății în general. De peste 10 ani, am avut o abordare centrată pe derularea activităților noastre într-un mod responsabil şi sustenabil, asigurându-ne că prin valoarea adusă partenerilor noştri, le câștigăm încrederea. Această valoare este conturată din ce în ce mai mult şi de alți factori pe lângă performanțele financiare, cum sunt: responsabilitatea socială și cea față de mediu, reputația în comunitățile în care operăm, investițiile în dezvoltarea angajaților și a partenerilor noștri. Toate acestea contribuie la performanța afacerii noastre”, a declarat Dimitris Lois, Chief Executive Officer Coca-Cola HBC AG, într-un comunicat de presă.

Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a publicat raportul „It’s Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness”.

Cel de-al treilea Raport de Activitate Integrat al Grupului Coca-Cola HBC conţine, pentru prima dată, atât informații detaliate despre diferite aspecte de business, cât și legate de guvernanță și dezvoltare durabilă, marcând totodată parteneriatele de succes ale companiei.

În 2014, inițiativele de dezvoltare durabilă ale companiei s-au concentrat pe trei arii cheie: promovarea unui stil de viață echilibrat, minimizarea impactului asupra mediului și implicarea în comunitățile locale.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0