Platforma online Spendeo, lansată de Edenred şi în România, simplifică gestionarea cheltuielilor de business

Platforma online Spendeo, lansată de Edenred şi în România, simplifică gestionarea cheltuielilor de business

spendeoEdenred, liderul mondial și național în domeniul cardurilor și tichetelor preplătite pentru companii, lansează o nouă linie de business în România, cu soluția de Expense Management Spendeo by Edenred – prima soluție integrată pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri. Spendeo se bazează pe carduri preplătite pentru angajați, care pot fi utilizate pentru plăți naționale și internaționale în rețeaua MasterCard, integrate cu o platformă online pentru administrarea cheltuielilor şi cu aplicaţie mobilă pentru utilizatori.

Soluția se adresează companiilor care doresc să elimine procesarea manuală a deconturilor, să simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri și să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Prin lansarea unei noi linii de business în România, Edenred urmează strategia Grupului, de dezvoltare în noi domenii de expertiză, precum managementul cheltuielilor profesionale, şi îşi propune să atingă o creştere de 30% până în 2020. „Soluția Spendeo by Edenred a fost deja lansată cu succes în Franţa, Italia, Polonia şi Spania. Grupul Edenred are peste 20 de ani de experienţă în soluții de Expense Management pentru piaţa B2B şi ne dorim să sprijinim și companiile din România oferindu-le noi soluţii pentru administrarea cheltuielilor de afaceri”, a declarat Vianney Du Parc, Director General al Edenred România.

Pentru companii, administrarea cheltuielilor profesionale efectuate de angajați este unul dintre procesele mari consumatoare de timp și resurse în departamentele financiare. Gestiunea cheltuielilor profesionale presupune păstrarea de numerar permanent în companie şi implică proceduri complicate de returnare a fondurilor de către angajați, fluxuri greoaie de aprobare a deconturilor și dificultății în generarea rapoartelor. Toate acestea se traduc prin volum de muncă ridicat, birocrație și control redus asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Un studiu de piață realizat de Edenred arată că 85% dintre companiile românești utilizează banii numerar sub formă de avans sau transferă fonduri în conturile de salariu ale angajaților. Deconturile se efectuează utilizând formulare pe hârtie în 80% dintre companii. Deloc ssurprinzător, 82% dintre companii se declară nemulțumite de controlul limitat pe care îl au asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Soluția Spendeo de la Edenred elimină aceste probleme, întrucât permite informatizarea și digitalizarea integrală a proceselor de gestionare a cheltuielilor de afaceri. Spendeo asigură administrarea eficientă a fluxului de cheltuieli, de la avans la decontare, fără birocrație, cu o mai bună urmărire şi raportare financiară în timp real, optimizând în acelaşi timp controlul şi costurile.

Spendeo este o soluţie unică şi uşor de utilizat pentru îmbunătăţirea eficienţei în administrarea cheltuielilor profesionale, formată dintr-o platformă web pentru companii, conectată cu carduri de plată preplătite, însoţită de o aplicaţie mobilă pentru utilizatori. Soluţia Spendeo by Edenred aduce control şi economii reale pentru companii.

Platforma online poate fi integrată cu aplicaţiile ERP ale companiilor şi permite aprobarea călătoriilor, administrarea cardurilor şi a deconturilor. Pe scurt, companiile care utilizează această platformă online pot aproba cheltuieli, pot face transferuri instant de fonduri către cardurile angajaţilor, dar pot şi să comande carduri noi sau să aloce cardurile existente către alți utilizatori. De asemenea, platforma le permite angajatorilor să stabilească diverse restricţii in utilizarea cardurilor – spre exemplu, limitarea utilizării acestora la anumiţi comercianţi, la bancomat sau în cadrul unor anumite intervale orare.

Cardul Spendeo este un card de plată preplătit, utilizabil în cea mai mare rețea de comercianți acceptanți în România şi la nivel internațional, este securizat cu cip şi cod PIN şi permite plăţi contactless. Angajaţii pot utiliza cardurile pentru a plăti cheltuielile de afaceri, cum ar fi mese de protocol, transport, cazare, dar şi cheltuieli de întreţinere a maşinilor de companie sau achiziţii de software. Angajatorii pot transfera fonduri către cardurile angajaţilor în timp real prin platforma online, incărcându-le cu sumele solicitate de angajaţi.

Aplicaţia mobilă Spendeo permite utilizatorilor cardurilor să efectueze diverse acţiuni precum verificarea soldului, solicitarea de fonduri sau crearea deconturilor, blocarea cardului sau reamintirea PIN-ului. Aplicaţia mobilă permite angajaţilor care folosesc carduri Spendeo să ataşeze imagini scanate ale chitanţelor sau facturilor, simplificând procedurile de verificare în departamentele financiare. E drept, aceştia vor trebui să predea periodic însă departamentului financiar documentele fiscale în original.

„Aşa cum arată studiile noastre de piaţă, situaţia actuală în companiile din România în ce privește administrarea cheltuielilor profesionale este descrisă ca fiind un proces complicat şi consumator de timp. Angajaţii primesc numerar în avans sau fonduri pe cardurile personale, ceea ce înseamnă că banii numerar trebuie să fie întotdeauna la dispoziţie în companie, iar procedura de returnare a fondurilor este făcută în cea mai mare parte pe bază de formulare de hârtie. Procesul de aprobare este manual şi greoi şi implică mult timp şi efort pentru angajaţii din departamentele financiare. Mai mult decât atât, procedura actuală face dificilă generarea unor rapoarte clare şi întotdeauna intervin erori în procesarea cererilor de decont”, spune Iulian Alexe, Business Development şi Expense Management Director la Edenred România.

„Vrem să sprijinim companiile din România în drumul lor spre digitalizare şi furnizăm soluţii personalizate la nevoile acestora. Spendeo by Edenred este o soluţie simplă pentru companiile care caută căi de a-şi îmbunătăţi controlul asupra cheltuielilor şi vor să câştige economii de costuri. Soluţia Spendeo ajută la eliminarea administrării numerarului în companii, ceea ce înseamnă o creştere în productivitate şi satisfacţie datorită procedurilor simplificate pentru deconturi, un control mai bun şi o optimizare a costurilor efectuate de angajaţi. În plus, companiile pot opta pentru integrarea platformei cu soluţiile de ERP şi Payroll existente, fără alte investiţii în infrastructura IT” , a adăugat Iulian Alexe.

Pe plan internaţional, Edenred are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea soluțiilor pentru cheltuieli profesionale, iar divizia de Expense Management reprezintă 16% din volumul emis la nivel de grup. Cu un volum emis de peste 18,3 miliarde de euro la nivel mondial, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii atât în România, cât și la nivel internațional.

În România, peste 35.000 de companii acordă tichete si carduri de masă Ticket Restaurant, tichete și carduri cadou și alte tipuri de tichete emise de Edenred, către peste 1 milion de angajați și colaboratori. Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, în anul 2014, Edenred România şi echipa sa de 147 de angajaţi a realizat o cifră de afaceri de 66,4 milioane de lei (aproape 15 milioane euro), cu 13% mai mult decât anul anterior şi şi-a dublat profitul net, până la 2,1 milioane de lei (circa 470.000 euro).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0