Pluxee continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo

Pluxee continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo

Pluxee, noul brand care continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo de lider în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor pe piața din România, își anunță planurile strategice pentru piața locală.

·         Pluxee integrează know-how-ul dobândit în România de 25 de ani și de 45 de ani la nivel global, performanța solidă, viziunea pe termen lung, alături de cele mai noi tendințe din mediul digital și piaţa muncii.

·         Obiectivul Pluxee este să fie brandul global de referință globală pentru companii, autorități publice, comercianți, beneficiari și experți în căutarea celui mai bun partener care îi susține să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în viețile lor.

·         Pluxee deschide o lume plină de oportunități prin experiențele personalizate și sustenabile pentru fiecare angajat, oferind mai multă libertate și împlinire atât în plan profesional, cât și în cel personal.

·         Ca parte a angajamentului său constant de 25 de ani de a susține antreprenoriatul și mediul de afaceri din România, compania a investit 600.000 de euro în programul „Românii sunt antreprenori”, dezvoltat în parteneriat cu Startarium.

Cine este Pluxee?
Numele noului brand este o combinatie memorabilă care cuprinde toate elementele  misiunii sale:

  • Plux reprezintă spiritul pozitiv, optimismul și sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunități
  • „X” simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunități prin experiențe personalizate și durabile oferite clienților, comercianților, beneficiarilor și angajaților noștri.
  • “EE” se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul – Employee Engagement (implicarea angajaților).

De ce Pluxee?
Manifesto-ul nostru
Suntem Pluxee, partenerul tău global de beneficii extrasalariale și experiențe pentru creșterea nivelului de implicare a angajaților. Deschidem o lume plină de oportunități, pentru a ajuta oamenii să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în viețile lor.
Redefinim viitorul în ceea ce privește experiențele angajaților, amplificând momentele de bucurie și creând noi oportunități. Oferim beneficiarilor libertatea de a-și crește puterea de cumpărare și de a se bucura de o calitate mai bună a vieții. Oferim susținerea noastră clienților pentru a dezvolta relații autentice cu angajații lor. Ajutăm comercianții să-și dezvolte constant afacerile. Ne inspirăm colegii să-și construiască cariere prospere, prin intermediul cărora să influențeze pozitiv viețile a milioane de oameni.
Ne concentrăm pe nevoile beneficiarilor, ajutați de tehnologie și pasionați de ideea de a progresa continuu. Fie că este vorba de o pauză de masă, evenimente culturale, cadouri sau wellbeing – dezvoltăm cu atenție produsele noastre pentru a aduce cea mai mare valoare în viețile oamenilor. Ne folosim de puterea mediului digital pentru a oferi experiențe personalizate și relevante pentru toti cei pe care îi deservim.
Suntem aici pentru că ne dorim să creștem calitatea vieții oamenilor, iar scopul nostru se reflectă în toate acțiunile noastre. Promovăm alegeri responsabile și sustenabile, care îmbunătățesc calitatea vieții pentru toți – de la beneficiari, clienți, angajați și comercianți până la comunitățile locale și societate.
Având în spate moștenirea valoroasă și experiența bogată a Sodexo, pășim pe un nou drum cu ambiții mari pentru viitor. Peste 500.000 de clienți, 1,7 milioane de comercianți și 36 de milioane de consumatori din 31 de țări au încredere în noi. Suntem partenerul ales de către comunitățile din întreaga lume, aducându-le mai multe clipe de bucurie, mai multe oportunități și mai mult din tot ceea ce contează cu adevărat.

Pluxee România are 35.000 de clienți și peste 2 milioane de angajați folosesc serviciile sale în 55.000 de locații partenere. Aplicația globală PLUXEE are 1 milion de utilizatori în România. Compania este preferată de IMM-urile din România, care dețin o pondere de 72% din totalul portofoliului actual.

”Pluxee se dezvoltă pe fundația a 25 de ani de experiență a companiei pe piața locală în care a înregistrat performanțe constante alături de o echipă talentată și pasionată, care împărtășește noua viziune de brand. Avem un impact pozitiv în societate prin susținerea anumitor sectoare de activitate, cele în care cardurile pot fi folosite. Acest sistem de vouchere electronice contribuie la creșterea economică a României, prin crearea de noi locuri de muncă, creșterea fiscalizării, susținerea afacerilor mici și mijlocii dar și prin programele sociale ca „Mese calde” și „Sprijin pentru România, inițiate prin politici publice, unde am contribuit cu know-how-ul și infrastructura noastră. Vrem să continuăm să creăm valoare oferind și în viitor cele mai bune soluții pentru nevoile clienților și profesioniștilor noștri” spune Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România.

Ca parte a planului strategic pentru 2025, Pluxee intenţionează:

  • Să își consolideze poziția de lider pe piață în soluții pentru implicarea angajaților și amplificarea notorietății brandului Pluxee.
  • Să se poziționeze ca partenerul preferat pentru beneficiile extrasalariale ale angajaților și să fie recunoscut ca jucător relevant în piață.
  • Să își intensifice poziția pe segmentul IMM-urilor, diversificând aria de beneficii extrasalariale pentru angajaţii acestora.
  • Să își dezvolte portofoliul de produse şi servicii de wellbeing, să continue să susțină puterea de cumpărare a angajaților şi implicarea lor la locul de muncă.
  • Să simplifice modul în care aceste servicii sunt accesate de angajați prin digitalizare.

Produsele, serviciile și parteneriatele Pluxee România

  • Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit și pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultații generale de nutriție, psihonutriție, psihologia și managementul stresului, programe de terapie personalizate.
  • Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziționarea unei  game variate de servicii și produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decorațiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.
  • Cardul Turist prin care angajații pot achizitiona servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare și diversă rețea de locații turistice din România.
  • Cardul Cultural prin care se pot achiziționa bilete la spectacole, filme, competiții sportive, festivaluri, concerte și piese de teatru, expoziții și târguri, cărți, manuale școlare, albume muzicale și multe alte produse culturale.
  • Parteneriatul cu platforma de loializare și beneficii pentru angajați MyBenefits permite clienților să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator și să automatizeze acordarea și gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse și servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală și training, servicii de wellbeing.
  • The Happiness Index, un instrument unic și inovativ în construirea și susținerea culturii organizaționale prin măsurarea gradului de satisfacție, implicare și fericire a echipelor, având la bază 18 modele predefinite de chestionare susținute de neuroștiință.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0