Afacerile MAM Bricolaj în primul trimestru al anului: 14,037 milioane de lei, creștere de16,2%  față de T1 2021

Afacerile MAM Bricolaj în primul trimestru al anului: 14,037 milioane de lei, creștere de16,2% față de T1 2021

Compania MAM Bricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de valori București, a încheiat primul trimestru din acest an cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei, în creștere cu 16,2% față de perioada similară a anului 2021.

Acest rezultat depășește estimările inițiale, de 13,73 de milioane de lei, într-un context geopolitic nefavorabil ce a angrenat scăderea puterii de cumpărare și un comportament precaut al clienților. Realizările din primul trimestru confirmă planul de buget și ne permit să menținem obiectivele fixateși promise investitorilor noștri pentru 2022. Datele la trimestru valideazăcă există premisele pentru această creștere ”double-digit”a cifrei de afaceri a MAMBricolajfață de 2021, în contextul unei prognoze de până la  10%-12% a pieței autohtone de bricolaj și accesorii-mobilier”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAMBricolaj, președintele Consiliului de Administrație al companiei.

Numărul de tranzacții înregistrat în această perioadă a fost de 78.900, cu8%peste cel raportat în T1 2021, iar valoarea medie a coșului a urcat cu un procent similar, până la 213 lei/tranzacție.

Se remarcă o evoluție importantă a tranzacțiilor online, în creștere cu53%comparativ cu perioada similară din 2021, ceea ce reflectă investițiile și optimizarea acestui segment al activității magazinelor MAMBricolaj.

Gama actuală de produse vândute în rețeaua MAMBricolaj conține aproximativ 11.000 de repere.

Compania menține un nivel bun al fluxului de numerar și a încheiat primul trimestru al anului cu un nivel delichidități bun în conturile curente și în depozite bancare, adecvat contextului actual economic, politic si de piață. Gradul de îndatorare laT1 2022 este în scădere comparativ cu nivelul înregistrat la sfârșitul anului 2021.

Datele colectate pe baza analizelor interne și studiilor de piațăarată că baza de clienți a MAMBricolaj este formată în majoritate din clienți de retail (B2C) și profesioniști în domeniu. Conform analizelor, aproximativ 52% dintre clienții MAMBricolaj sunt utilizatorii finali, în timp ce între 48% sunt consultanți de specialitate /profesioniști/meșteri.

Structura acționariatului MAM Bricolaj, la data de 31.03.2022 era următoarea:

  • Cristian Gavan – 67,417% din capitalul social
  • Alți acționari – 32,583% din capitalul social (dintre aceștia, două persoane fizice au o pondere de peste 5% din totalul acțiunilor)

În urma operațiunii de majoraredin 2021, capitalul social curent al SC MAMBricolaj SA este de 846.500 lei,

divizat în 8.465.000 acțiuni având o valoare nominală de 0,1 lei pe acțiune. Actiunile Mambricolaj se tranzactioneaza sub indicativul bursier MAM.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0