Agricover are o nouă identitate vizuală

Agricover are o nouă identitate vizuală

Agricover – liderul pieţei de agribusiness din România, a finalizat un amplu proces de rebranding desfăşurat anul acesta. Rebrandingul a fost generat de nevoia de aliniere a brandului Agricover la stadiului actual de dezvoltare a afacerii.
„Agricover trece la o nouă etapa de dezvoltare şi transformare a modelului de business pentru a susţine în continuare dezvoltarea afacerilor fermierilor şi prosperitatea acestora. Din această perspectivă, vom continua să fim inovatori în finanţarea fermierilor şi în distribuţia de tehnologii agricole însă vom adăuga ofertei noastre şi servicii de agricultură digitală. Acestea vor fi oferite prin intermediul unei platforme specializate care să vină în întâmpinarea nevoilor în transformare ale fermierilor în drumul lor către agricultura sustenabila.” a afirmat Liviu Dobre, director general Agricover Holding
Proiectul de rebranding a început cu formularea actualizată a viziunii şi a vizat atât definirea stategiei de comunicare aliniată strategiei de business, cât şi consolidarea culturii organizaţionale şi, evident, dezvoltarea unor noi elemente de identitate vizuală şi verbale care să susţină atingerea obiectivelor. Agricover a avut o creştere constantă pe parcursul celor peste 20 de ani, având la bază un model de afaceri dinamic care s-a redefinit pentru a susţine misiunea de pionier şi dezvoltator de agribusiness în mod inovator, creator de progres și prosperitate la scară socială.
Agricover. The next generation în agribusiness.
Agricover este un grup de companii performant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung.
Noua identitate de brand defineşte poziţia liderului vizionar şi inovativ în agribusiness care agrega soluţii şi tehnologii de ultimă oră pentru a crea progres şi a susţine dezvoltarea de comunităţi puternice de fermieri performanţi.
Agricultura este factor de progres, iar Agricover și-a asumat un rol activ în creşterea performanţelor fermierilor prin construirea mediului propice dezvoltării unei agriculturi sustenabile.
Astfel, Agricover contribuie direct la creşterea performanţei agriculturii românești şi devine promotorul agriculturii digitale. Una dintre priorităţile companiei o reprezintă pregătirea unei noi generaţii de tineri lideri fermieri care să asigure transformarea agriculturii romaneşti.

Noul site Agricover.ro are în structura sa o secţiune Centru media https://www.agricover.ro/despre-noi/centru-media/portofoliu-de-imagini care să faciliteze accesul presei la materiale actualizate în timp real, la arhiva foto oficială a Grupului, la suita de logo Agricover, precum şi la o comunicare constantă.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0