Allianz-Țiriac a ajuns la vânzări de 1,2 miliarde de lei în primele 9 luni  din 2021 datorită creșterii puternice a numărului de clienți

Allianz-Țiriac a ajuns la vânzări de 1,2 miliarde de lei în primele 9 luni din 2021 datorită creșterii puternice a numărului de clienți

  • Allianz-Țiriac se îndreaptă către un an istoric din perspectiva vânzărilor și a profitabilității,
  • Numărul total de clienți a depășit 1 milion și a fost principalul motor de creștere în 2021,
  • Asigurările de viață, locuință și călătorie, liniile de business cu cele mai mari creșteri ale vânzărilor,
  • Despăgubirile s-au ridicat la peste 547 milioane de lei, iar rata combinată a fost în creștere.

Allianz-Țiriac a subscris în primele nouă luni ale anului 2021 prime brute în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, în creștere cu peste 19% față de aceeași perioadă a anului trecut. Toate liniile de business semnificative au înregistrat creșteri ale vânzărilor, motorul principal fiind avansul accelerat al numărului de clienți.

Rezultatele excelente ale Allianz-Țiriac din primele 9 luni nu sunt întâmplătoare. În 2021 am accelerat o serie de inițiative de simplificare a modelului de business și am dezvoltat parteneriate noi, care au generat un salt calitativ al serviciilor. Ca rezultat, portofoliul actual s-a extins de la începutul anului cu aproximativ 350.000 de clienți noi. Aceste cifre sunt o dovadă a faptului că strategia aleasă funcționează și că eforturile echipei și ale partenerilor de distribuție sunt apreciate. Ne îndreptăm către cel mai bun an din istoria Allianz-Țiriac, cu rezultate care vor depăși semnificativ estimările inițiale. Mulțumim clienților, angajaților, consultanților și partenerilor noștri de distribuție cărora le datorăm aceste rezultate!”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac.

Pe segmente de business, o creștere puternică a volumului de vânzări, de aproximativ 34%, a fost raportată la nivelul asigurărilor de viață. Avansul a fost susținut de contextul actual, care a determinat o deschidere mai mare pentru produse de asigurare de viață și sănătate, precum și de capacitatea partenerilor de distribuție Allianz-Țiriac de a capta interesul crescut din partea clienților.

De asemenea, primele brute subscrise din asigurările de sănătate, locuință și călătorie s-au menținut pe trendul ascendent. Vânzările de asigurări de locuință au avansat cu 24%, în timp ce în cazul asigurărilor de călătorie subscrierile s-au triplat.

Primele subscrise pe segmentul auto au crescut cu peste 14% și au depășit 582 milioane de lei, dovadă a faptului că Allianz-Țiriac este un jucător activ și în această piață.

În primele 9 luni din 2021, aproximativ 548 milioane de lei au fost direcționate clienților și terților păgubiți în baza polițelor încheiate. Față de aceeași perioadă a anului 2020, despăgubirile s-au majorat cu mai mult de 9%. Cea mai mare parte a plăților, aproximativ 70%, a fost făcută în contul asigurărilor auto. Cheltuielile cu daunele auto s-au majorat cu circa 15% în primele 9 luni din 2021, fiind factorul principal al creșterii ratei combinate, care a ajuns la 92% la finalul lunii septembrie 2021.

Profitul operațional aferent primelor 9 luni din 2021 s-a situat la aproximativ 112 milioane de lei.

În 2021, Allianz-Țiriac a implementat mai multe inițiative de reducere a complexității cu impact direct asupra clienților și partenerilor de distribuție, ca parte a unei strategii mai ample care vizează creșterea agilității și vitezei de reacție a modelului de business.

Cotarea și achiziția rapidă de pe telefon sau desktop pentru asigurările auto și de locuință, semnătura electronică, dar și Voice of Customer, o soluție digitală care permite conectarea cu clienții în timp real și îmbunătățirea serviciilor pe baza feedback-ului lor, sunt doar câteva dintre proiectele implementate în acest an.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0