Allianz-Țiriac la 9 luni 2023: în linie dreaptă către închiderea unui an cu rezultate solide

Allianz-Țiriac la 9 luni 2023: în linie dreaptă către închiderea unui an cu rezultate solide

  • Subscrieri totale de peste 2,5 mld. lei, plus 18% față de 9 luni 2022,
  • Despăgubiri plătite clienților de peste 900 mil. lei, în creștere cu aproximativ 20%,
  • Contribuție tot mai mare la creștere din zona asigurărilor de viață și distribuției online,
  • Peste 7 milioane de lei finanțări pentru proiecte de bine în comunități

Allianz-Țiriac a finalizat primele nouă luni din 2023 cu creșteri sustenabile ale subscrierilor pe toate segmentele de business și consecvent misiunii sale de a fi alături de oameni, companii și comunități în momentele dificile.

Primele brute subscrise din asigurări generale și de viață au depășit 2,5 miliarde de lei la finalul lunii septembrie 2023, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut. Plățile către asigurați și terți păgubiți au depășit ritmul de creștere al vânzărilor. Peste 900 milioane de lei s-au întors la asigurați și terți păgubiți prin despăgubirile plătite, în timp ce 4,2 miliarde de lei sunt direcționate în rezerve de daună, care garantează plățile viitoare, conform angajamentelor asumate.
Sumele din rezerve s-au majorat cu 23%.

„Allianz-Țiriac este în cea mai bună formă a sa. Toți indicatorii noștri de business sunt solizi și susțin un business sănătos pe termen lung, care ne permite să ne onorăm responsabilitățile față de clienți, angajați, societate și acționari la cel mai înalt nivel. Nu am fi ajuns aici fără încrederea și sprijinul clienților, colegilor și partenerilor noștri, cărora le mulțumim. Datorită lor, Allianz-Țiriac este pentru al cincilea an consecutiv reprezentantul în România al celui mai valoros brand de asigurări din lume”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO Allianz-Țiriac Asigurări.

Rezultatele Allianz-Țiriac din primele 9 luni sunt solide și la nivelul profitabilității. Compania a raportat un rezultat net în valoare de peste 277 milioane de lei, ceea ce permite consolidarea capitalului și investiții pentru îndeplinirea planurilor de dezvoltare și susținerea în acest mod a economiei românești. De asemenea, profitabilitatea puternică ne permite să avem o contribuție semificativă în societate prin acțiunile de sponsorizare și finanțare a proiectelor din comunități. În primele 9 luni din 2023, contribuția Allianz-Țiriac în comunitate a fost de peste 7 milioane de lei.

Investițiile în asigurările de viață și distribuția online, efecte în creșterea numărului de clienți

Allianz-Țiriac a adăugat două motoare noi business-ului local, dincolo de abordarea standard, și și-a asumat angajamentul de a dezvolta într-un ritm mai accelerat asigurările de viață și distribuția online.
Angajamentul Allianz-Țiriac are la baza nevoia de a răspunde deficitului de protecție semnificativ din România și necesitatea de a veni cu soluții adaptate nevoilor unui segment nou de clienti, mai puțin abordat până acum prin mijloacele de vânzare tradiționale.

În primele 9 luni din 2023, vânzările de asigurări de viață au crescut cu aproape 30%. Asigurările de viață cresc consecvent ca urmare a atenției sporite atât în zona de produse și servicii, cât și în ceea ce privește distribuția. La finalul lunii septembrie 2023, aproximativ 180.000 de persoane beneficiau de o asigurare de viață Allianz-Țiriac, în creștere cu 25% față de aceeasi perioadă din 2022.

Pe de altă parte, numărul clienților care achiziționează asigurări online a crescut cu 64% în ultimul an.
Clienții care optează pentru serviciile online preferă interacțiunile digitale și apreciază accesul la produsele dorite în câteva click-uri. În principal, produsele bază, structurate într-un mod simplu de înțeles, precum asigurările RCA sau de călătorie sunt cel mai frecvent achiziționate în mediul online.
De asemenea, în premieră pentru piața de asigurări din România, Allianz-Țiriac a lansat în 2023, prima asigurare de viață disponibilă online, în 6 pași simpli, fără chestionar medical.

Allianz-Țiriac se numără printre primii asigurători din România care a pus la dispoziția clienților o platformă online de vânzare, în 2008. Totodată, pe fondul accelerării procesului de digitalizare în ultimii doi ani ca efect al pandemiei, Allianz-Țiriac a investit semnificativ în dezvoltarea platformelor online proprii, atât de vânzare, cât și de acces la beneficiile asigurării.

Responsabili față de comunitate
Allianz-Țiriac pune umărul la construirea unui viitor mai bun în România nu doar prin produsele și serviciile puse la dispoziția clienților, ci și prin implicarea activă în rezolvarea de probleme în domenii critice ale societății, precum educație, sănătate, mediu sau sport. Compania contribuie la diminuarea efectelor schimbărilor climatice, prin alegerile sustenabile în ceea ce priveste derularea business-ului, respectiv investiții în procese digitale, clădiri sustenabile cu efecte reduse asupra mediului, dar și prin acțiuni de voluntariat ale angajaților, care au avut ca efect plantarea a 20.000 de copaci până acum. Doar în acest an, contribuția Allianz-Țiriac în comunitate a fost de peste 7 milioane de lei.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0