Banca Transilvania are lipici la firme tinere

piatabancara

Una din patru firme, dintre cele înfiinţate în România începând cu luna septembrie 2012, au ales să lucreze cu Banca Transilvania. Motivaţia stă probabil în faptul că, definindu-se aa bancă a oamenilor întreprinzători, BT susţine antreprenorii încă din etapa de început, precum şi în toate etapele businessului acestora. Este vorba practic de susţinerea unor entităţi ce constituie premisa revenirii economiei româneşti.

Pentru IMM-urile aflate la început de drum, prin produsul „Contul Primul An Gratuit” (www.contgratuit.ro), Banca Transilvania oferă gratuitate la operaţiunile derulate în primul an de activitate, comision zero la plăţile intrabancare şi interbancare, efectuate prin BT24 – Internet Banking şi Mobile Banking; comision zero la plăţile şi încasările intrabancare şi interbancare, cu cec şi bilet la ordin; comision zero la încasările intrabancare şi interbancare, cu ordin de plată, respectiv comision zero pentru gestiunea contului curent.

Cu Banca Transilvania lucrează în prezent 245.000 de clienţi persoane juridice, în creştere cu aproximativ 20% faţă de începutul anului 2013. 65% din portofoliul de credite BT este reprezentat de împrumuturile pentru companii, cea mai mare pondere fiind deţinută de IMM-uri.

Oferta BT pentru antreprenori cuprinde: produse, servicii, echipă dedicată şi Clubul Intreprinzătorului Român (www.btclub.eu; www.btclub.ro), prin intermediul căruia sunt oferite cursuri gratuite pentru reprezentanţii mediului de afaceri, în întreaga ţară.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0