Banca Transilvania colaborează cu Personetics pentru a integra inteligența artificială în serviciile sale

Banca Transilvania colaborează cu Personetics pentru a integra inteligența artificială în serviciile sale

Aplicația de banking cognitiv de la Personetics va oferi clienților BT informații financiare personalizate, în timp real

Banca Transilvania, a doua cea mai mare bancă din România, colaborează cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, pentru a oferi o experiență digitală superioară clienților BT persoane fizice şi IMM-uri, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale.

Aplicația de banking cognitiv oferită de Personetics va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienții Băncii Transilvania vor primi în timp real informații personalizate, foarte utile pentru managementul banilor.

“Obiectivul nostru este să oferim clienților cea mai bună experiență bancară prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligenței artificiale şi machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piață cu oferte şi informații personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experiența oferită clienților”, afirmă Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

“Ne bucurăm să colaborăm cu o instituție inovatoare precum Banca Transilvania, care are o prezență semnificativă în zona de retail și IMM. Având în vedere tendințele actuale – open banking şi acordul PSD2 – posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii și îndrumare personalizată va deveni un diferențiator-cheie pentru instituțiile financiare din Europa sau de oriunde din lume, declară David Sosna, Co-fondator și Director General, Personetics.

Aplicațiile cognitive Personetics (Personetics’ Financial AI Brain) sunt folosite de cele mai mari instituții financiare din lume pentru a transforma experiența de zi cu zi în relația cu banca în una personalizată. Acestea ajută clienții să îşi gestioneze cât mai bine finanțele și să-și atingă  obiectivele financiare. O combinație unică de inteligență financiară și abilități cognitive avansate, soluțiile Personetics fac din inteligența artificială bancară o realitate pentru 35 milioane de clienți: oferă îndrumare personalizată în timp real, automatizează deciziile financiare și simplifică managementul banilor. Coordonată de o echipă de antreprenori cu palmares în domeniul fintech, Personetics a fost numit Gartner Cool Vendor, una dintre companiile din Top 10 FinTech de către KPMG, respectiv Top 10 Companies to Watch, conform American Banker.

 

Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România şi nucleul Grupului Financiar BT. Strategia băncii este susținută de acționari internaționali puternici, cum este BERD și IFC – Banca Mondială. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. Banca are 2,2 milioane de clienți, peste 7.000 de angajaţi şi peste 500 de sedii. BT este lider în România pe piața cardurilor, iar 40% dintre companiile nou înființate în 2017 au ales să lucreze cu Banca Transilvania. Este singurul brand bancar românesc parte din Brand Finance 500 ranking, realizat de Brand Finance în 2018. Povestea Băncii Transilvania a început în Romania, Cluj-Napoca acum 24 de ani, cu o echipă de 13 persoane și o sucursală.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0