Banca Transilvania comunică zilnic pe site statusul solicitărilor pentru amânarea ratelor

Banca Transilvania comunică zilnic pe site statusul solicitărilor pentru amânarea ratelor

Amânarea platii ratelor la credite – propunerea soluţiei, gestionarea şi comunicarea cu clienţii – este unul dintre subiectele care ne preocupă cel mai mult în această perioadă. Mai facem un pas, aşa încât de acum înainte sunt prezentate online, pe siteul BT, la zi, următoarele informaţii:

  • numărul de solicitări primite de BT pentru amânarea platii ratelor,
  • numărul de soluţionări,
  • numărul de răspunsuri pozitive,
  • numărul de răspunsuri negative.

Sunt detalii utile mai ales pentru clienţii care au aplicat pentru a beneficia de aceste măsuri de amânare a platii ratelor. Comunicăm deschis, transparent, cum înaintam de la o zi la alta.

Reamintim cele 3 modalităţi prin care un client poate solicita amânarea platii ratelor până în 14 mai a.c.:

  • Pe siteul BT;
  • Prin aplicaţia BT Visual Help (apel la 0264 308 000 – accesarea linkului primit prin SMS – accesarea aplicaţiei/opţiune amânare rate), după care clienţii sunt contactaţi telefonic de bancă;
  • Telefonic, la 0264 308 080 (echipa Customer Care BT).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0