BCR Asigurări de Viaţă VIG – 17,3 milioane lei profit în primele nouă luni ale anului 2014

BCR Asigurări de Viaţă VIG – 17,3 milioane lei profit în primele nouă luni ale anului 2014

BCR Asigurări de Viaţă Vienna Insurance Group a înregistrat la 30 septembrie 2014 un profit în valoare de 17,3 milioane lei (date conform standadelor IFRS), dupa pierderile inregistrate in anii anteriori.
În primele 9 luni ale anului 2014, BCR Asigurări de Viaţă a subscris un volum de prime brute în valoare de 85,2 milioane lei. Portofoliul companiei dispune de o structură echilibrată, în care ponderile cele mai importante îl deţin asigurarea Contul de Investiţii cu Asigurare, produs cu componentă investiţională de tip unit – linked şi asigurările de viaţă asociate creditelor bancare, insumand impreuna peste 50% din totalul primelor brute subscrise.
Evoluţia pozitivă a rezultatelor financiare obţinute în primele nouă luni ale anului 2014 a fost susţinută de creşterea cu 7 % a incasarilor din asigurări de viaţă asociate creditelor bancare, precum şi de scăderea cheltuielilor administrative cu 40%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2013.
„BCR Asigurări de Viaţă VIG a înregistrat 17,3 milioane lei profit în primele nouă luni ale anului 2014. Rezultatele obţinute demonstrează buna fundamentare şi eficienţa deciziilor de restructurare şi schimbare a strategiei companiei, oferind o platfomă solidă pentru o creştere organică şi de durată. BCR Asigurări de Viaţă şi-a propus ca, în baza parteneriatului strategic cu BCR, să confirme şi să consolideze cel mai bun model de bancassurance din România”, a declarat Sorin Mititelu, Preşedinte Directorat BCR Asigurări de Viaţă.
Beneficiile* plătite de către companie clienţilor săi au fost în valoare de 95 milioane lei, în creştere cu 42 % faţă de trimestrul trei al anului 2013. Dintre acestea, cea mai importantă pondere au avut-o maturităţile, BCR Asigurări de Viaţă plătind în total clienţilor săi 49 milioane de lei la expirarea poliţelor de asigurare cu componentă investiţională. De menţionat este şi evoluţia răscumpărărilor, sumele plătite pentru această categorie fiind de 29 milioane lei, cu 42% mai puţin faţă de răscumpărările plătite la 30 septembrie 2013, fapt care arată creşterea gradului de retenţie a clienţilor datorată randamentelor atractive obţinute din activitatea investiţională şi a încrederii clienţilor în produsele companiei.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 2