BCR extinde reţeaua de ghişee automate cu încă 50 de aparate

piatabancara1

Banca Comercială Romană (BCR) dezvoltă conceptul de Self Service prin instalarea a încă 50 de ghişee automate, în prezent, banca dispunând de o reţea de 450 de astfel de automate prin care s-au efectuat, de la instalare (noiembrie 2012), peste 3,8 milioane tranzacţii în valoare de 1,12 miliarde lei. Valoarea investiţiei în reţeaua de 450 ghişee automate se ridică la aproximativ 2,3 milioane EUR.

„BCR a derulat cel mai ambitios plan de dezvoltare a unei reţele de Self Service – Cash In dintre toate băncile româneşti. Printre principalele avantaje ale utilizării ghişeelor automate se numără rapiditatea în efectuarea tranzacţiilor, durata unei operaţiuni reducându-se de la circa 4 minute la mai puţin de 40 de secunde. Timpul economisit de clienţii noştri de la inceputul anului se ridică la circa 84.000 ore”, a declarat Elena Ionescu Turda, Sef Departament ATM & Self Service, BCR.

Ghişeele automate sunt echipamente tip Self Service la care clienţii BCR, persoane fizice, pot efectua singuri operaţiunile dorite – plata facturilor, alimentarea conturilor curente sau rambursarea sumelor pentru cardul de credit.

Tranzacţiile pot fi efectuate exclusiv în lei şi beneficiază de comision ZERO.

BCR dispune în prezent de un număr de aproape 685 de aparate – Cash In, şi anume 450 de APT (Ghişeu Automat de Plăţi), 72 de Maşini Multifuncţionale şi 163 de Automate de schimb valutar.

Totodată, banca are instalate aproape 2.100 de ATM – uri (Cash Out).

Judeţele unde clienţii au ales să efectueze cea mai mare parte din operaţiuni la automatele bancare în defavoarea ghişeelor băncii sunt, pe lângă Municipiul Bucureşti, judeţele din vestul ţării (Timiş, Arad, Caraş Severin), dar şi în cele din est (Bacău, Vaslui, Vrancea, Galaţi). Dintre judeţele unde clienţii încă preferă operaţiunile la ghişeele băncii în locul celor la automatele bancare se numără Vâlcea, Gorj, Mehedinţi, Dolj şi Olt.

Din totalul tranzacţiilor efectuate prin Ghişeele Automate de Plăţi mai mult de jumatate o reprezintă plăţile de facturi urmate de alimentări conturi proprii şi rambursarile ratelor pentru cardurile de credit.

„Suntem în permanenţă atenţi la nevoile clienţilor noştri şi avem în derulare mai multe proiecte de dezvoltare a functionalităţilor disponibile în zonele de Self Service BCR cum ar fi depunerile de numerar în alte conturi decât cele proprii, plăţile din conturile curente şi multe altele”, a adaugat Elena Ionescu Turda.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0