BCR trasează harta judeţelor fruntaşe în tranzacţii non-cash

tranzactii-harta

Cei mai activi clienţi din punct de vedere al numărului de tranzacţii non-cash sunt în Bucureşti şi Judeţul Ilfov, urmaţi de cei din judeţele Timiş şi Braşov, rezultă dintr-un studiu al BCR efectuat pe segmente interne de clienţi. Pe ultimele locuri în acest clasament (judeţe unde clienţii preferă tranzacţiile cash în detrimentul celor non-cash) se situează: Bistriţa, Neamţ şi Călăraşi.

Cele mai utilizate 5 canale non-cash folosite de clienţii BCR sunt plăţile la POS, operaţiunile prin Click 24 Banking, plăţile automate prin Direct Debit şi Standing Order şi plăţile efectuate la ATM.

“Clienţii BCR care au adoptat plăţile prin metodele non-cash sunt persoane active care au ales pachetele de cont curent ClasiCont, ExtraCont şi TotalCont, prin care îşi pot administra rapid şi eficient finanţele personale. Pachetele de cont curent BCR oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: plata facturilor sau transferuri bancare“, a declarat Catalina Zincenco, şef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.

Conform aceluiaşi studiu, cele mai multe convenţii de Direct Debit (serviciu prin care un client împuterniceşte banca să efectueze automat plata facturilor lunare din contul curent către furnizori de servicii agreaţi) au fost încheiate de clienţii din Bucureşti, Constanţa şi judeţul Argeş.

Totodată, cele mai multe convenţii de plată facturi de la ATM au fost încheiate de clienţii din Bucureşti şi judeţele Sibiu şi Brasov.

În ceea ce priveşte utilizarea cardurilor pentru tranzacţii non-cash, în ultimii ani preferinţa deţinătorilor de card de credit este evidentă: plata cumpărăturilor cu cardul are acum o pondere de 87% în total tranzacţii, faţă de 29% în 2007. Aceeaşi preferinţă se manifestă şi în rândul deţinătorilor de card de debit, ponderea plăţilor cumpărăturilor cu cardul fiind acum la 38%, faţă de 12% în 2007.

În continuarea eforturilor sale de susţinere a tranzacţiilor non-cash, BCR a demarat o campanie de încurajare a acestui tip de operaţiuni. Astfel, clienţii BCR care efectueză plăţi la comercianţi cu cardul (POS), care plăteasc facturile curente la ATM BCR sau prin Click şi Alo 24 Banking BCR sau care efectueză plăţi şi tranzacţii către terţi prin serviciul Tranzactii Mobile (de pe telefonul mobil personal), pot câştiga contravaloarea tranzacţiilor efectuate.

Promoţia se derulează în perioada 23 august – 23 octombrie a.c. premiile constând în contravaloarea tranzacţiilor non – cash efectuate de client în perioada campaniei. BCR acordă 5 premii/lună cu o valoarea maximă de 1.000 lei net şi care vor fi virate, automat, în conturile clienţilor. La această campanie participă toţi clienţii care au efectuat minim 5 tranzacţii non – cash prin intermediul BCR în luna respectivă.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 562 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este prima bancă din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.200 de bancomate şi POS – 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0