BearingPoint a raportat o cifră de afaceri de 712 milioane de euro în 2017

BearingPoint a raportat o cifră de afaceri de 712 milioane de euro în 2017

Firma de consultanță în management și tehnologie BearingPoint anunță o cifră de afaceri record, de 712 milioane de euro în 2017, ceea ce reprezintă o creștere de 13% față de anul anterior. Comenzile au crescut cu 14% anual, indicând un puternic dinamism în dezvoltarea afacerilor.

Ca urmare, firma BearingPoint a înregistrat o creştere mult mai accentuată decât creșterea de 7% prognozată de compania de cercetare Gartner în ceea ce priveşte consultanța la nivel global în 2017. Din punct de vedere al ratei de utilizare, firma a funcționat la întreaga capacitate și şi-a mărit efectivul cu 11% pentru a favoriza continuarea dezvoltării. În ciuda investițiilor semnificative în personal și a creării de noi produse și active de proprietate intelectuală, creșterea a fost extrem de profitabilă, EBIT-ul fiind mai mare cu 18% față de anul anterior. Ca urmare, BearingPoint îşi va atinge obiectivul de a înregistra un miliard de euro cifră de afaceri până în 2020.

Am avut, cu siguranță, un mediu de piață optim anul trecut. Cu toate acestea, performanțele BearingPoint au fost deosebit de solide. Am continuat implementarea strategiei pe termen lung, de a combina consultanța în afaceri, tehnologia și activele bazate pe proprietate intelectuală, ceea ce a dat din nou roade, și sunt mândru de ceea ce am obținut împreuna, ca echipă. Facem progrese spre atingerea obiectivului nostru de a obține cifra de afaceri de un miliard de euro până în 2020”, declară Peter Mockler, Managing Partner, BearingPoint.

BearingPoint a înregistrat o creștere pe toate industriile, liniile de business și regiuni, iar nucleul teritorial EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) al firmei a fost, din nou, punctul central. Unitatea de business Consulting a avut performanțe globale puternice, iar factorii generatori de creștere specifici, cum ar fi produsele BearingPoint din domeniul tehnologiei de reglementare, s-au remarcat în cadrul unităţii Solutions.

Parcursul nostru de succes continuă în România, noi contribuind la câteva inițiative de dezvoltare strategică la nivel regional și global, de exemplu Digital Quality Assurance, servicii de consultanță cu privire la securitate, soluții co-inovate cu SAP – iar acestea sunt doar câteva dintre ele.

Rezultatele din primul trimestru al anului 2018 au depășit ușor planul, în termeni de EBIDTA și utilizare. În total, efectivul de personal a depășit numărul de 560 de colegi și ne așteptăm să ajungem la 600 în birourile din România, la jumătatea anului.”, a spus Christian Gurny (foto), Country Leader BearingPoint România.

Creșterea companiei este cu atât mai impresionantă, cu cât la sfârșitul anului 2016 numărul de angajați raporat oficial nu depășea 307 de persoane.

BearingPoint a continuat să investească în ecosisteme inovatoare și în noi active bazate pe PI care reunesc tehnologii, idei și finanțare pentru a crea soluții rapide pentru mediile de piață în continuă schimbare. În acest context, firma a achiziționat LCP Consulting (specialistul în supply chain) din Marea Britanie, a integrat o echipă de consultanță pentru domeniul auto în Italia și a investit în insure-tech start-up Tribe din Norvegia.

Prin procesul său, „Be an innovator”, BearingPoint a generat peste 100 de idei pentru servicii noi. Laboratoarele de inovare au fost folosite pentru a dezvolta și valida servicii inovatoare cu clienții. BearingPoint a creat zece noi acceleratoare reprezentând pachete tehnologice ale firmei cu impact rapid asupra pieței, ceea ce a dus la noi comenzi în valoare de 56 de milioane de euro în 2017. Infrastructura unității de business Solutions a fost dezvoltată în continuare pentru a fi în deplină concordanță cu accentul pus pe produsele software. Acum aceasta include, de asemenea, responsabilitatea pentru P&L, avand mai multă flexibilitate pentru antreprenoriat.

Ofertele BearingPoint axate pe transformarea digitală și tehnologia de reglementare au fost apreciate de analiștii de top în 2017. IDC a evaluat BearingPoint ca pe un „actor important” în „MarketScape: EMEA Digital Strategy and Agency Services 2017 Vendor Assessment”, iar Gartner a numit BearingPoint drept „vizionar” în „Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management for Communication Services Providers” din 2017.

BearingPoint a fost, de asemenea, recunoscută ca „vizionar” în cadrul platformei Gartner „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services, Worldwide” pentru a treia oară consecutiv. Firma a fost onorată cu premiul Chartis RiskTech100® în categoria „Raportare de reglementare”, precum și cu premiul Central Banking drept „furnizor de servicii de consultanță și consiliere al anului”. În noiembrie 2017, BearingPoint a obținut statutul de Partener Platinum Salesforce pentru succesul în ajutarea clienților să-și îmbunătățească experiența și să-și desfășoare afacerile în cloud.

BearingPoint este o firmă independentă de consultanță în management și tehnologie, de origine europeană cu extindere la nivel global. Firma îşi desfășoară activitatea în trei domenii: Consulting, Solutions și Ventures.

Consulting cuprinde consultanța clasică, Solutions se concentrează pe soluții tehnice proprii în domenii precum transformare digitala, tehnologie de raportare reglementată și Advanced Analytics, și Ventures susține finanțarea și dezvoltarea start-up-urilor.

Printre clienții BearingPoint se numără multe companii și organizații de top din lume. Rețeaua globală de consultanță a BearingPoint are peste 10.000 de specialiști și deservește clienți din peste 75 de țări, cărora le garantează rezultate palpabile și succes de durată.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0