//

Bijuterii românești la „INHORGENTA MUNCHEN”

business2

Cele mai reprezentative branduri din bijuteria românească au fost prezente, în perioada 22-25 februarie a.c., la cel mai mare Târg de profil din Europa, INHORGENTA MUNCHEN. Zece designeri români selectionaţi de organizatorii germani să participe la acest eveniment au expus în secţiunea de bijuterie contemporană: Ligia Accessories SRL, Artelier Lorina SRL, Camillum Imvest SRL, Service Group Active Concept, Assemblage Studio SRL, Topi New Design SRL, Dixi Bijou SRL, HHR Rogodo SRL, Cube Corner Srl şi Paxdorf Design SRL.

Pe perioada târgului, expozanţii români au avut întâlniri cu clienţii lor, boutique-uri importante din Franţa, Elveţia, Germania, Marea Britanie, Japonia şi au stabilit noi contacte de afaceri cu şanse de materializare. Designerii români, artişti foarte diferiţi din punctul de vedere al stilului, dar şi al materialelor folosite, au expus alături de alţi cca 1.200 expozanţi din mai multe ţări europene, în prezenţa a peste 30.000 vizitatori profesionişti.

Aflat la cea de a 40-a ediţie, Târgul este structurat pe mai multe secţiuni: bijuterie de lux, bijuterie contemporană, ceasuri, furnitură pentru bijuterii. Pe parcursul târgului, s-au desfăşurat conferinţe având ca temă principalele tendinţele din sector.

România a participat pentru prima dată cu pavilion naţional la această manifestare, participarea designerilor români fiind coordonată de Ministerul Economiei, în colaborare cu Asociaţia Română de Bijuterie Contemporana (ARCJ), membră a Societăţii Designerilor Profesionişti din România.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0